🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44842.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کاربران تا به امروز بیش از 100 میلیارد دلار در اپ استور اپل هزینه کرده اند

کمپانی اپل امروز اعلام کرد که توسعه دهندگان اپلیکیشن ها، از زمان راه اندازی اپ استور در سال 2008 میلادی، بالغ بر 70 میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند. مثل همیشه، 30 درصد از درآمد ...

کمپانی اپل امروز - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اعلام کرد که توسعه دهندگان اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها، از زمان راه اندازی اپ استور در سال 2008 میلادی، بالغ بر 70 میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند. مثل همیشه، 30 درصد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درآمد کل روانه جیب اپل شده است؛ بنابراین با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک حساب و کتاب ساده می توان به نتیجه رسید که کاربران 100 میلیارد دلار در اپ استور هزینه کرده اند.

کمپانی مورد اشاره در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ادامه می گوید طی یک سال گذشته، میزان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دانلود اپلیکیشن ها تا 70 درصد افزایش یافته و اپلیکیشن های مخصوص تصویر و ویدیو 90 درصد از این رشد را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به خود اختصاص داده اند. استفاده از دوربین های با کیفیت در موبایل های آیفون و علاقه روزافزون مردم به اشتراک گذاری تصاویر، مسلماً اصلی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ترین دلیل - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - محبوبیت چنین اپلیکیشن هایی بوده است.

طی سال گذشته، میزان دانلود اپلیکیشن ها تا 70 درصد افزایش یافته و اپلیکیشن های مخصوص تصویر و ویدیو 90 درصد از این رشد را به خود اختصاص داده اند

علاوه بر این، اشتراک های پولی فعال هم نسبت به سال پیش، 58 درصد رشد کرده اند. طی ماه ژوئن گذشته، اپل تغییراتی در سیاست هزینه دریافتی خود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بابت اشتراک ها ایجاد کرد و گرچه اشتراک های سال نخست، به همان روش 70/30 تقسیم می شود، سهم اپل از اشتراک های بیشتر از یک سال به 15 درصد کاهش می یابد.

در ماه نوامبر هم گفته شد که تقسیم درآمد 85/15 ممکن است برای اشتراک تمام اپلیکیشن های ویدیویی اعمال شود و خبری از سهم بیشتر برای اپل در سال نخست نخواهد بود؛ البته به شرطی که این اپلیکیشن ها با TV App اپل ادغام شوند.

کمپانی هایی مانند اسپاتیفای، نت فلیکس و یوتوب گاهی پرداخت سهم اپل را به دوش کاربر می اندازند و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اشتراک خود را در اپ استور نسبت به سایر استورها گران - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تر می کنند. اسپاتیفای حتی گام را فراتر برده و مشتریان را به به کنار گذاشتن اشتراک آیتونز و ثبت نام مستقیم از طریق اسپاتیفای برای عدم پرداخت هزینه بیشتر ترغیب می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone