🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40282.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

علت حذف مرورگر محبوب UC Browser از فروشگاه پلی استور چیست؟

خیلی کم پیش می آید که برنامه ای با میلیون ها طرفدار از پلی استور و به صورت ناگهانی حذف شود اما این اتفاق چند روز پیش برای مرورگر UC Browser افتاد و این اپلیکیشن ...

خیلی کم پیش می آید که برنامه ای با میلیون ها طرفدار از پلی استور و به صورت ناگهانی حذف شود اما این اتفاق چند روز پیش برای مرورگر UC Browser - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - افتاد و این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن با بیش از 500 میلیون دانلود از فروشگاه گوگل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پلی حذف شد. بعدها شایعاتی به گوش رسید - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که نشان می داد علت حذف اپ، دزدی اطلاعات و تبلیغات گمراه کننده بوده است.

کمپانی مادر یوسی براوزر یعنی UC Union قبلا به خاطر تبلیغات گمراه کننده با مشکلاتی مواجه شده بود

اما حالا گفته های UCWeb چیز دیگری را نشان می دهند. با توجه به صحبت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های این کمپانی، آن ها از حذف برنامه خبر داشته اند و این مسئله هیچ ارتباطی با تبلیغات مخرب یا دزدی اطلاعات نداشته و مربوط به تنظیمات - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - درون خود اپلیکیشن است:

«برنامه از 13 نوامبر به مدت 7 روز از گوگل پلی حذف شد و ما از این موضوغ مطلع بودیم. علت حذف برنامه به یک سری تنظیمات خاص آن مرتبط می شود که با قوانین گوگل مغایرت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دارند. مشکل برطرف گشته و نسخه جدید هم در Google Play's Developer Console آپلود شده است.»

جالب اینجاست در حالی بیانیه بالا به مشکل درون برنامه ای یوسی براوزر اشاره دارد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که چند روز پیش یکی از کاربران توییتر که خودش را کارمند این شرکت خواند، حرف دیگری زده بود: «من در یو سی بروزر کار می کنم. امروز ایمیلی به دستم رسید که می گفت برنامه به مدت 30 روز به خاطر روش های نامناسب و گمراه کننده برای تبلیغات از پلی استور حذف شده است.»

در هر صورت به نظر می رسد تا چند روز دیگر یوسی براوزر دوباره به فروشگاه گوگل پلی برگردد. اما اگر می خواهید این برنامه محبوب - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را دانلود - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کنید، می توانید از وب سایت Apkmirror کمک گرفته و فایل نصب اپ را دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone