🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40274.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بعد از دو ماه تایید شد؛ توییتر در حال تست قابلیت ارسال همزمان چند توییت است

امسال سرویس توییتر دستخوش تغییرات زیادی شد. آن ها ابتدا محدویت کاراکتری توییت ها را دو برابر کردند و به رقم 280 کاراکتر رساندند و بعد ها هم شایعاتی به گوش رسید که نشان می ...

امسال سرویس توییتر دستخوش تغییرات زیادی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شد. آن ها ابتدا محدویت کاراکتری توییت ها را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دو برابر کردند و به رقم 280 کاراکتر رساندند و بعد ها هم شایعاتی به گوش رسید که نشان می داد این کمپانی می خواهد ویژگی Tweetstorm را به صورت رسمی به سرویس خود آورده و قابلیت ارسال همزمان چند توییت متوالی را فراهم کند.

حالا بعد از دو ماه سرانجام توییتر سکوت خود را شکست و این ویژگی را تایید کرد. البته آن ها فعلا در حال تست Tweetstorm هستند اما با این وجود بعضی کاربران گزارش داده اند که قابلیت یاد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شده را در ورژن کنونی توییتر یعنی 7.22.0 دیده اند و عده دیگری هم گفته اند این ویژگی بعد از نصب نسخه آلفا 7.24.0 نمایان شده است.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

در نسخه جدید توییتر، هنگام ارسال توییت یک آیکون + وجود دارد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که به با آن می توانید توییت ها را به یکدیگر متصل کرده و سپس با Tweet All همه را با هم ارسال کنید. با این کار، توییت ها به صورت متصل برای فالوورها نمایش داده می شوند و دیگر خبری از مشکلات قبلی نیست.

در کنار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - افزایش محدودیت کاراکترها، به نظر می رسد وجود قابلیت Tweetstorm به خاطر حفظ کاربران پرطرفدار و تحلیلگرانی است که فالوورهای زیادی دارند اما به دلیل محدودیت در ارسال مطالب بلند، از سرویس های دیگری استفاده می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone