🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33407.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تولید استیک گوشت و مرغ گیاهی به کمک پرینتر‌ سه بعدی

هم اکنون استیک‌های گوشت و مرغ مخصوص گیاه خواران به منوی رستورانی در شهر بارسلونای اسپانیا اضافه شده است. دانشمند ایتالیایی که توانسته این محصولات را با کمک پرینتر‌ سه بعدی از ترکیب نخود و ...

هم اکنون استیک‌های گوشت و مرغ مخصوص گیاه خواران به منوی رستورانی در شهر بارسلونای اسپانیا اضافه شده است. دانشمند ایتالیایی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - که توانسته این محصولات را با کمک پرینتر‌ سه بعدی از ترکیب نخود و جلبک دریایی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - خلق کند. البته او مدعی شده که کارهای بسیار زیادی برای خوشمزه کردن این محصولات باید انجام پذیرد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان

Giuseppe Scionti محققی اهل میلان ایتالیاست که موفق شده با استفاده از ترکیب برنج، نخود و جلبک دریایی، غذایی پروتئینی تولید کند. این مواد غذایی ظاهری بسیار شبیه به استیک - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - گوشت و مرغ دارند اما از لحاظ مزه هنوز - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - باهم فاصله‌ی زیادی دارند.

این پژوهشگر با استفاده از نرم افزار CAD یک برنامه طراحی کند - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - تا مواد غذایی خاصی که با استفاده از یک سرنگ به پرینتر‌های سه بعدی ترزیق شده را به شکل یک میکرو رشته‌های طولانی پرینت کند و سپس آنها را به شکل یک استیک در بیاورد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان

این محصول - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - در ابتدا خمیری همرنگ ماه است  که از لحاظ بافت به استیک واقعی شباهت زیادی دارد و به منظور محافظت از محیط زیست و دفاع از حقوق حیوانات تولید شده است. گزارش شده این ماشین می‌تواند طی مدت ۳۰ تا ۵۰ دقیقه می‌تواند تقریباً ۱۱۳ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - استیک گوشت یا مرغ تولید کند.

این محقق ایتالیایی موفق شده که تکنولوژی پرینتر سه بعدی مخصوص خود را در دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - بارسلونا توسعه دهد و به ثبت برساند. ضمن اینکه وی سراغ رستوران داران زیادی رفته محصولاتش را بفروشد تا  آنها بتوانند غذاهای مخصوص گیاه خواران را به منوی خود اضافه کنند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان

او باور دارد که آشپزها از جایگزین‌های که ظاهری شبیه گوشت یا مرغ دارند اما - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - مزه‌ی قارچ می‌دهند استقبال می‌کنند. وی در این باره می‌گوید:

«محصولات اولیه‌ من هنوز از لحاظ مزه فاصله ی زیادی با گوشت و مرغ دارند اما این مسئله من را نگران نمی‌کند چرا که طی سال های گذشته تکنولوژی شبیه سازی مزه‌ی گوشت توسعه یافته و تنها باید آن را به روشی خاص در محصولات پرینت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - شده پیاده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خوانسار استان اصفهان - کرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone