🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15019.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

iFixit با کالبدشکافی آی‌مک M1 اپل، تصاویری از اجزای داخلی آن منتشر کرد

چند روز پس از عرضه عمومی آی‌مک M1، وب‌سایت iFixit کالبدشکافی اولیه این نسخه ۲۴ اینچی از کامپیوتر قدرتمند اپل را منتشر کرد. در بررسی اولیه این وب‌سایت به تغییرات مهمی در قطعات بسیار کوچک ...

چند روز پس از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - عرضه عمومی آی‌مک M1، وب‌سایت iFixit کالبدشکافی اولیه این نسخه ۲۴ اینچی از کامپیوتر قدرتمند اپل را منتشر کرد. در بررسی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - اولیه این وب‌سایت به تغییرات مهمی در قطعات بسیار کوچک این محصول اشاره شده است.

دستگاهی که iFixit آن را کالبدشکافی کرده نسخه‌ای با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - ۸ هسته CPU و ۸ هسته - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - GPU است که با ۸ گیگابایت رم به دست کاربران می‌رسد. قطعات داخلی این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - دستگاه با مدل ۷ هسته‌ای فرق می‌کند چون این دو مدل سیستم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - خنک‌کننده متفاوتی دارند.

وب‌سایت iFixit پیش از کالبدشکافی تاکید داشت که آی‌مک جدید کاملا شبیه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - یک آیپد است که روی پایه قرار گرفته. این وب‌سایت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - با اشعه ایکس آی‌مک جدید را اسکن کرده که تصویر آن را در ادامه می‌بینید. در این اسکن دو صفحه فلزی دیده می‌شود که بخش عمده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - قسمت داخلی دستگاه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - را فراگرفته‌اند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان

تقریبا همه قطعات داخلی آی‌مک جدید درون دو نوار افقی در بالا و پایین دستگاه متمرکز شده‌اند. کامپیوتر All-in-One اپل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - دو قطعه دایره‌ای هم دارد که در نگاه اول شبیه باتری به نظر می‌رسند. این وب‌سایت می‌گوید آی‌مک جدید با چسب کلاسیک اپل مهروموم شده که ظاهرا به بدی چسب مورد استفاده در آیپد نیست.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان

آی‌مک ۲۴ اینچی اپل با یک جفت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - فن داخلی خنک می‌شود - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - که هوا را به داخل برد منطقی منتقل می‌کند. گرمای تراشه M1 هم با کمک یک لوله حرارتی مسی و دو گرماگیر کوچک دفع می‌شود. iFixit می‌گوید قطعات داخلی آی‌مک ظاهرا به جای چسب با پیچ در جای خود محکم شده‌اند.

برد منطقی تراشه M1 در مقایسه با تراشه‌های اینتل کوچک‌تر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - است. با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - این حال، iFixit متذکر شده که این برد منطقی یک دکمه ناشناخته و سه چراغ LED دارد که کاربرد آن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - هنوز مشخص نیست. این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر زنجان استان زنجان - وب‌سایت فعلا در حال انجام بررسی‌های بیشتر است و به زودی بخش دوم کالبدشکافی آی‌مک ۲۴ اینچی را منتشر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone