🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  2. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  3. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  5. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26752.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سیگما از دوربین fp؛ کوچکترین بدون آینه فول فریم جهان

سیگما از دوربین fp رونمایی کرده که کوچکترین دوربین بدون آینه فول فریم جهان به حساب می آید. سیگما fp با لنزهای با مانت L سازگار است. باید اشاره کرد که کمتر از یک سال ...

سیگما از دوربین fp رونمایی کرده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر صومعه سرا استان گیلان - که کوچکترین دوربین بدون آینه فول فریم جهان به حساب می آید.

سیگما fp با لنزهای با مانت L سازگار است. باید اشاره کرد که کمتر از یک سال قبل، پاناسونیک، لایکا و سیگما خبر از اتحاد خود برای تولید دوربین و لنزهای مبتنی بر سیستم L داده بودند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر صومعه سرا استان گیلان

سیگما اف پی بسیار جمع - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر صومعه سرا استان گیلان - و جور است؛ ابعادی 112.6 در 69.9 و ضخامتی 45.3 میلی متری دارد و وزن آن هم تنها 370 گرم است. این دستاورد به لطف حذف شاتر مکانیکی ممکن شده. حسگر دوربین 24.6 مگاپیکسلی BSI-CMOS است که از فیلترهای بِیِر مرسوم بهره می برد. در پشت دوربین نمایشگر لمسی 3.2 اینچی با رزولوشن 2.1 مگاپیکسل به چشم می خورد و بدنه هم در برابر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر صومعه سرا استان گیلان - نفوذ آب و گرد و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر صومعه سرا استان گیلان - غبار مقاوم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر صومعه سرا استان گیلان - است.

سیگما fp می تواند تصاویر 14 بیتی DNG RAW را ثبت کند و توانایی ثبت 12 فریم پشت سر هم با این فرمت و با سرعت 18 فریم بر ثانیه را دارد. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر صومعه سرا استان گیلان - محدوده ایزو بین 100 تا 25600 متغیر است و سیستم فوکوس 49 نقطه ای مبتنی بر تشخیص کنتراست از تشخیص چشم و چهره و نیز دنبال کردن سورژه پشتیبانی می کند.

سیگما اف پی همچنین می تواند ویدیوهای 12 بیتی CinemaDNG RAW با کیفیت 4K و نرخ 24 فریم در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر صومعه سرا استان گیلان - ثانیه را روی یک رکوردر اکسترنال متصل به درگاه USB 3.1 ضبط کند. از درگاه های دوربین جدید سیگما می توان به HDMI، میکرو اس دی، میکروفون، هدفون، ریموت شاتر و USB 3.1 اشاره کرد.

سیگما همچنین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر صومعه سرا استان گیلان - دوربین جدید خود را ماژولار طراحی کرده؛ به این معنی که در آینده، خود این کمپانی و نیز شرکت های ثالث - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر صومعه سرا استان گیلان - لوازم جانبی متنوع از جمله منظره یاب الکترونیکی و گریپ های سازگار با آن را - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر صومعه سرا استان گیلان - روانه بازار خواهند کرد.

قیمت سیگما اف پی اعلام - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر صومعه سرا استان گیلان - نشده اما قرار است از پاییز پیش رو روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone