تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23971.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ثبت رکورد جدید توسط «استارمن» و تسلا رودستر؛ اولین گردش کامل به دور خورشید

رودستر قرمز رنگ تسلا و راننده آن یعنی «استارمن» (Starman) در رکوردی جدید، پس از گذشت 577 روز و طی مسافت بیش از یک میلیارد و دویست میلیون کیلومتر، اولین دور کامل را به دور ...

رودستر قرمز رنگ تسلا و راننده آن یعنی «استارمن» (Starman) در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رکوردی جدید، پس از گذشت 577 روز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و طی مسافت بیش از یک میلیارد و دویست میلیون کیلومتر، اولین دور کامل را به دور خورشید زدند.

متاسفانه فرصت دیدن استارمن و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حرکت او در فضای بیکران را نداریم؛ چون زمین در حال حاضر در طرف مخالف خورشید قرار گرفته. این یعنی باید تا پنجم نوامبر 2020 (15 آبان 1399) برای نزدیک شدن او و خودروی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قرمز رنگ وی به زمین منتظر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بمانیم. جالب است بدانید در نتیجه این سفر بسیار طولانی، گارانتی تقریبا 58 هزار کیلومتری تسلا رودستر بیش از 21 هزار مرتبه باطل شد و این روند تا دهه های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان
موقعیت استارمن در فضا

سایت whereisroadster حرکت تسلا رودستر و راننده آن را در فضا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دنبال می کند. طبق اطلاعات این سایت استارمن پس از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گردش به دور خورشید، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - با سرعت 42854 کیلومتر بر ساعت (11.90 کیلومتر بر ثانیه) در حال رفتن به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سمت مریخ است.

استارمن مسیر درازی در پیش دارد و باید برای رسیدن به این سیاره مسافتی 112 میلیون کیلومتری را طی کند. استارمن و تسلا رودستر قبلاً توانسته بودند بیشترین مسافت طی شده توسط ماشین را نیز به نام خود ثبت کنند.

داستان سفر استارمن و تسلا رودستر به فضا جالب است؛ در روز چهارشنبه هجدهم بهمن ماه سال 1396 شرکت اسپیس ایکس راکت فالکون هوی را به فضا پرتاب کرد. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مهندسین اسپیس ایکس نمی خواستند این راکت را خالی به فضا بفرستند. از طرفی دوست نداشتند در صورت بروز حادثه، محموله ای گرانقیمت مثل ماهواره را از دست بدهند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان
استارمن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و تسلا رودستر هنگام قرارگیری در محفظه بار راکت فالکون هوی و آغاز سفری طولانی

ایلان ماسک که دنبال کاری هیجان انگیزتر و الهام بخش تر بود، در اقدامی نمادین یک خودروی تسلا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رودستر را برای ارسال با راکت فالکون هوی انتخاب کرد. یک مانکن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نیز به عنوان راننده این خودرو انتخاب شد و «استارمن» نام گرفت.

استارمن سفری بسیار آرام و به دور از هرگونه ترافیک و هیاهو به مقصد مریخ خواهد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - داشت. تخمین زده می شود آنها تا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سال 2047 به زمین بر نخواهند گشت. البته شاید تا آن زمان با پیشرفت تکنولوژی بشر بتواند آنها را در فضا ملاقات کرده و دستی برایشان تکان بدهد. ناسا امیدوار است تا سال 2030 یا پس - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از آن بشر را به مریخ بفرستد.

اقداماتی مانند فرستادن خودرو به فضا پیش از آنکه جنبه علمی داشته باشد، بیشتر برای بلندپروازی های شخصی انجام گرفته شده است. با معطوف - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شدن توجه کشورها به فضا مثل تشکیل ارتش فضایی توسط فرانسه، نیاز به تدوین قوانین جدید برای نحوه استفاده از فضا حس می شود. چرا که دیگر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قوانین فضایی فعلی جوابگو نیستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone