تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10305.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

دکتر ساینا از لوگوی جدید خود رونمایی کرد؛ آغازی برای تغییرات بزرگ

استارتاپ دکترساینا با تغییر لوگو به استقبال تولد 5 سالگی خود رفته و به گفته مدیران این استارتاپ قرار است این تغییر لوگو آغازی برای تغییرات بزرگ بعدی باشد، از تبدیل شدن به سوپر اپ ...

استارتاپ دکترساینا با تغییر لوگو به استقبال تولد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - 5 - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - سالگی خود رفته و به گفته مدیران این استارتاپ قرار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - است این تغییر لوگو آغازی برای تغییرات بزرگ بعدی باشد، از تبدیل شدن به سوپر اپ حوزه سلامت تا فعالیت‌های فرامرزی.

به گزارش روابط عمومی دکتر ساینا؛ این استارتاپ که از سال 96 به صورت تخصصی در زمینه مشاوره آنلاین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - پزشکی مشغول ارائه خدمات است با پوست اندازی و تغییراتی در زمینه هویت بصری خود به استقبال تولد 5 سالگی خود رفته است.

لوگوی پیشین دکترساینا که با ترکیبی از نبض و قلب روایت قلب سالم را در برداشت، در این تغییرات با ترکیب - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - یک قلب سالم و یک پر در میان قلب به شکل لوگوی جدید درآمده تا در هدف ارتباط سریع مخاطب با رابط کاربری در یک مسیر باشد.

«حسین مولوی»، مدیر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - تیم مارکتینگ دکترساینا در رابطه با اینکه چطور شد که بعد از سال‌ها فعالیت، دکترساینا گامی برای تغییر لوگو برداشت، گفت:

«فعالیت‌های بازاریابی دکترساینا در ماه‌های گذشته شکل برونگراتری به خود گرفته است. با توجه به این موضوع تصمیم گرفتیم با یک هویت بصری واحد، در زمینه فعالیت‌های برندینگ به صورت هدفمندانه‌تری گام برداریم. با توجه به اهدافی که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - داشتیم علاوه بر یکپارچه سازی عناصر بصری، نیاز به لوگویی داشتیم که به معنا و کارکرد دکتر ساینا نزدیک‌تر باشد.»

مدیر مارکتینگ دکترساینا در خصوص علت استفاده ازترکیب پر و قلب در لوگوی جدید این‌گونه توضیح داد:

«ساینا اسم دوم سیمرغ درمانگر افسانه‌ای شاهنامه است. در روایات شاهنامه، سیمرغ درمانگری بود که با اهدای 3 پر به زال از او می‌خواهد در زمان نیاز، با آتش زدن هر پر سیمرغ از او کمک بطلبد. درمانگری سیمرغ در داستان‌های اساطیری ما جایگاه ویژه‌ای دارد و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - با توجه به این موضوع که ما نیز در زمینه سلامتی فعالیت داریم و در انتخاب اسم هم نیم نگاهی به سیمرغ و نام دومش یعنی ساینا داشتیم، به این نتیجه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - رسیدیم که به همان سرعت آتش زدن پر سیمرغ می‌توانیم به افراد کمک کنیم. با توجه به تمام این موارد، با همه اعضای تیم روی لوگوی جدید به توافق رسیدیم.»

مولوی در انتها در پاسخ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - به سوالی مبنی بر اینکه آیا این تغییرات نوید دهنده آینده و اتفاقاتی جدید در دکتر سایناست، گفت:

«قطعا در آینده‌ای نه چندان دور دکترساینا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - علاوه بر تبدیل شدن به سوپر اپلیکیشن سلامت ایران، با توسعه‌های ویژه‌تر نسبت به رقبا، جایگاه نخست - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - حوزه سلامت را در بخش های مختلف به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - خود اختصاص می‌دهد. همچنین اقدامات خارج شدن دکترساینا از مرزها و ارائه سرویس به بقیه مردم فارسی زبان جهان کلید خورده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - است و در آینده خبرهای مهمی در این زمینه منتشر خواهیم کرد.»

سامانه دکترساینا به عنوان اولین استارتاپ حوزه مشاوره آنلاین پزشکی در سال 96 استارت کار خود را زده و طی دو سال اخیر و پس از ورود ویروس کرونا به ایران و جهان با رشد قابل توجهی روبه رو - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - شد. باید دید - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - تغییرات بصری و لوگوی جدید دکترساینا در ادامه مسیر این استارتاپ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر آستارا استان گیلان - چه تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone