🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  5. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40261.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آیا سونی دوربین دوگانه را به موبایل هایش می آورد؟

در سال های اخیر سونی از معدود شرکت هایی بوده که در مقابل استفاده از دوربین دوگانه در تلفن های هوشمند خود مقاومت کرده. ولی اخیراً بنچمارکی از یک موبایل سونی در GFXBench منتشر شده ...

در سال های اخیر سونی از معدود شرکت هایی بوده که در مقابل استفاده از دوربین دوگانه در تلفن های هوشمند خود مقاومت کرده. ولی اخیراً بنچمارکی از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - یک موبایل سونی در GFXBench منتشر شده که نشان - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از تغییر سیاست های سونی در این مورد دارد.

این موبایل که با کد «H3213 Avenger» شناخته می شود، دارای دوربین دوگانه جلویی است و از دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی بهره - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می برد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

اگر اطلاعات منتشر شده در این بنچمارک صحیح باشد، سنسور دوربین های جلویی آن 16 و 8 مگاپیکسل خواهد بود و توانایی ضبط ویدیو با کیفیت 4K را نیز خواهد داشت. همچنین با توجه به استفاده از چیپست اسنپدراگون - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 630، به نظر می رسد با یک موبایل میان رده طرف هستیم.

لازم به ذکر است که H3213 Avenger - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. نمایشگر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تلفن هوشمند مذکور - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نیز 6 اینچی با رزولوشن 1080P خواهد بود و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با اندروید 8.0 عرضه خواهد شد.

انتظار می رود سونی در بهمن ماه سال جاری از موبایل های جدید خود رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سوسن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
شرکت شما کلاته توکلی تربت حیدریه تعمیرات داره
پاسخ: بله در کلاته توکلی شهر تربت حیدریه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone