🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  5. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25491.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت: هکرهای ایرانی سیستم های صنعتی را هدف گرفته اند

یکی از محققین حوزه امنیت مایکروسافت در نمایشگاه CyberWarCon مدعی شده است گروه هکری ایرانی موسوم به APT33 در آخرین تلاش‌های خود، سیستم‌های کنترل صنعتی را هدف قرار داده‌اند. این گروه هکری که با نام‌های ...

یکی از محققین حوزه امنیت مایکروسافت در نمایشگاه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - CyberWarCon مدعی شده است گروه هکری ایرانی موسوم به APT33 در آخرین تلاش‌های خود، سیستم‌های کنترل صنعتی را هدف قرار داده‌اند.

این گروه هکری که با نام‌های Refined Kitten و Elfin نیز شناخته می‌شوند، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - در گذشته نیز چنین اقداماتی را انجام داده بوند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آسیب زدن به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - سیستم‌های کامپیوتری از طریق بدافزارها اشاره کرد. این گذشته باعث شده است تا یکی از محققین حوزه امنیت مایکروسافت به نام ند موران (Ned Moran) مدعی شود که این گروه در نظر دارد تا سیستم‌های - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - کنترل صنعتی را هدف قرار دهد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان

علاوه بر این می‌توان گفت که گروه APT33 یکی از عاملین مهم نفوذهای اخیر نیز بوده‌اند و همین کار را برای تشخیص هدف نهایی آن‌ها، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - سخت می‌کند. سیستم‌های کنترل صنعتی از این جهت مهم هستند که به وسیله آنها می‌توان پمپ‌ها، شیر‌ها، فن‌ها و ربات‌های صنعتی را کنترل کرد.

با سوءاستفاده از یکی از این سیستم‌های کنترل، می‌توان خرابکاری‌های جبران ناپذیری را به بار آورد. با این حال، موران می‌گوید که گروه APT33 شیوه کار خود را تغییر داده‌اند. در گذشته این گروه از طریق حدس رمز عبور دهها هزار کارمند سازمان‌های مختلف اقدام به هک سیستم‌های آن‌ها می‌کردند، ولی اکنون تمرکز خود را به ۲ هزار کارمند در هر تلاش - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - محدود کرده‌اند.

همچنین موران گزارش می‌دهد که تاکنون می‌توان از ۲۵ سیستم صنعتی برجسته به عنوان اهداف این گروه هکری نام برد. همچنین گفته می شود که گروه APT33، مسئول هک منابع آبی یک پایگاه آمریکایی نیز بوده‌اند. بسیاری نیز یکی از خطرناک‌ترین آسیب‌های سایبری دهه گذشته که منجر به پاک شدن کل یک سیستم شده بود - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - را نیز کار این گروه هکری می‌داند. بر اساس گفته‌های آن‌ها، نام بدافزار استفاده شده برای این کار Shapeshift بوده و نابود کردن سیستم آرامکو عربستان سعودی نیز به کمک همین بدافزار صورت گرفته است.

- تعمیرات جارو برقی الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone