🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  3. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25501.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک توسعه اپلیکیشن تشخیص چهره را تأیید کرد

فیسبوک و حریم خصوصی در یک جمله نمی‌گنجند؛ این را می‌توان با توجه به سابقه این کمپانی در رابطه با داده‌های کاربران و حریم خصوصی آن‌ها گفت. با این حال تصور کنید علاوه بر داده‌های ...

فیسبوک و حریم خصوصی در یک جمله نمی‌گنجند؛ این را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌توان با توجه به سابقه این کمپانی در رابطه با داده‌های کاربران و حریم خصوصی آن‌ها گفت. با این حال تصور کنید علاوه بر داده‌های فعلی، این کمپانی توانایی تشخیص چهره شما - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را نیز داشته باشد؛ آیا از این ترسناک‌تر امکان پذیر خواهد بود؟ باید به شما بگوییم که همین چند سال پیش، فیسبوک به فکر استفاده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از تکنولوژی تشخیص چهره بوده است.

غول شبکه اجتماعی با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال، اپلیکیشنی توسعه داده بود که به کمک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آن می‌توانست چهره کارمندان خود را تشخیص دهد. این اپ تنها قابلیت تشخیص چهره کارمندان این کمپانی و دوستان آن‌ها که تشخیص چهره را فعال کرده بودند را داشت و هیچ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گاه هم به صورت عمومی در برنامه فیسبوک منتشر نشد. با این حال این اپ می‌توانست با دیدن چهره افراد، عکس حساب کاربری آن‌ها در فیسبوک و همچنین نام آن‌ها را نمایش دهد. از لحاظ ظاهری، این برنامه بسیار ساده و ابتدایی بوده و کاربرد خاص دیگری نداشته است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

بر اساس گفته‌های یکی از سخنگویان فیسبوک، این کمپانی هیچ برنامه‌ای مبنی بر عرضه این قابلیت به کاربران نداشته - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و تنها کارمندان این کمپانی می‌توانستند از آن استفاده کنند. با این حال توسعه این اپ بین سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ متوقف شده و از آن سال دیگر خبری از این قابلیت به گوش نرسیده است.

به نظر می‌رسد که فیسبوک تنها برای نشان دادن نوآوری کارمندان خود اقدام به استفاده از این تکنولوژی کرده و آن را مربوط به توسعه قابلیت‌های جدید برای آینده در نظر گرفته بوده است. البته این خبر بسیار خوبی خواهد بود، زیرا تصور کنید این کمپانی علاوه بر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - داده‌های فعلی کاربران، توانایی تشخیص چهره آن‌ها را نیز داشته باشد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

گفتنی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - است که پیشنهاد افراد مبنی بر تگ کردن آن‌ها در عکس‌ها، که از نوعی سیستم تشخیص چهره بهره می‌برد هم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در دادگاه پرونده‌ای باز دارد. قاضی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این پرونده می‌گوید - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که چنین قابلیتی «فریبنده» بوده و فیسبوک باید میلیارد‌ها دلار غرامت پرداخت کند. با این حال این که این کمپانی از توسعه بیشتر سیستم تشخیص چهره صرف نظر کرده است یا صرفا آن را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به حالت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تعلیق درآورده، اطلاعاتی در دسترس نیست. تنها راه کاربران هم این است که امیدوار باشند فیسبوک هیچ گاه دوباره به سراغ چنین تکنولوژی نرود؛ که البته بسیار بعید به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone