🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25504.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۲ با ۶ گیگابایت رم و دوربین ۴ گانه معرفی خواهد شد

هنوز چند ماه از معرفی آیفون ۱۱ نگذشته ولی با این حال شاهد اخبار مربوط به آیفون ۱۲ هستیم. جدیدترین جزئیاتی که از پرچمدار سال ۲۰۲۰ کمپانی اپل منتشر شده، خبر از رم ۶ گیگابایت ...

هنوز چند ماه از معرفی آیفون ۱۱ نگذشته - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - ولی با این حال شاهد اخبار مربوط به آیفون ۱۲ هستیم. جدیدترین جزئیاتی که از پرچمدار سال ۲۰۲۰ کمپانی اپل منتشر شده، خبر از رم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - ۶ گیگابایت و دوربین ۴ گانه می‌دهند. همچنین گفته می‌شود که آیفون‌های - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - جدید از تکنولوژی 5G - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - پشتیبانی خواهند کرد.

ابتدا بگذارید به افزایش ۵۰ درصدی حافظه رم آیفون ۱۲ بپردازیم. همانطور که می‌دانید، خانواده آیفون ۱۱ همگی ۴ گیگابایت حافظه رم دارند و قرار است آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس با افزایش حافظه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - رم ۲ گیابایتی رو به رو شوند. در نتیجه باید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - شاهد رم ۶ گیگابایتی در این دو آیفون باشیم. آیفون ۱۲ معمولی که جانشین آیفون ۱۱ می‌شود، همچنان رم ۴ گیگابایت خود را حفظ خواهد کرد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران

تغییر دومی که انتظار داریم در آیفون - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - ۱۲ شاهد باشیم، اضافه شدن سنسور چهارم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - است که گفته می‌شود از نوع 3D یا همان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - ToF باشد. این سنسور با ساطع - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - کردن اشعه مادون قرمز به اجسام و ثبت بازخورد برگشتی و محاسبه زمان رفت و برگشت آن، اطلاعات دقیقی از موقعیت اجسام رو به روی دوربین را به گوشی می‌دهد که باعث بهبود کیفیت عکس‌های پرتره خواهد شد. علاوه بر این می‌توان از اطلاعات این سنسور - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - در کاربردهای واقعیت افزوده اپل نیز بهره برد.

سنسور Face ID نیز متوجه تغییرات بزرگی خواهد شد و قرار است اپل از سیستم VCSEL به جای سیستم True Depth استفاده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - کند. سیستم جدید اجازه می‌دهد که کاربر از فاصله ۹۰ سانتی متری نیز گوشی خود را باز کند و دیگر محدود به فواصل ۲۵ تا ۵۰ سانتی متری نباشد.

تغییر سوم نیز مربوط - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - به پشتیبانی از تکتولوژی 5G خواهد بود، زیرا قرار است اپل با استفاده از مودم کوالکام X55 5G، پشتیبانی از mmWave 5G را به آیفون ۱۲ بیاورد. البته هنوز مشخص نیست که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - این گوشی از فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز نیز پشتیبانی می‌کند با خیر.

در آخر نیز باید به آیفون SE 2 اشاره کنیم. همانطور که پیشتر نیز در دیجیاتو به مشخصات احتمالی این گوشی اشاره کرده بودیم، قرار است این گوشی با ابعاد و شکل ظاهری آیفون - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - ۸ فعلی و با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - حسگر اثر انگشت موسوم به Touch ID به بازار عرضه شود. چیپست این گوشی نیز A13 Bionic خواهد بود و به همراه ۳ گیگابایت رم، وظایف پردازشی را بر عهده خواهند گرفت.

انتظار می‌رود که آیفون SE 2 در اسفند یا فروردین (مارس) و آیفون ۱۲ در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - شهریور (سپتامبر) سال ۲۰۲۰ بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone