🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25496.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

برنامه‌نویسی بدون اینترنت؛ کابوسی از جنس تکنولوژی برای توسعه‌دهندگان ایرانی

قطعی اینترنت در روزهای اخیر مشکلات زیادی را برای کسب‌وکارهای اینترنتی به وجود آورد و بزرگترین قشری که مورد هدف این مشکلات قرار گرفتند، برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان بودند. گزارش‌ها حکایت از این دارد که بسیاری ...

قطعی اینترنت در روزهای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - اخیر مشکلات زیادی را برای کسب‌وکارهای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - اینترنتی به وجود آورد و بزرگترین قشری که مورد هدف این مشکلات قرار گرفتند، برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان بودند. گزارش‌ها حکایت از این دارد که بسیاری از پروژه‌های برنامه‌نویسان کشور - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - معلق باقی ماندند و عده زیادی از آنها نیز همچنان با مشکلات درگیر هستند.

«حسین امین تبار» مدیر ارشد فنی پوشه که در زمینه ارسال نوتیفیکیشن (اعلان) فعالیت دارد در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - گفتگو با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - دیجیاتو تاکید می‌کند که آنها در این چند روز با دو مشکل اصلی مواجه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - بودند: «در بحث ارسال نوتیفیکیشن، چند وقتی است که گوگل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - یک راه ارتباطی دائم بین موبایل‌ها و سرورهای خودش باز کرده تا تمامی اعلان‌ها از این مسیر ارسال شود و به باتری گوشی کاربران فشاری نیاید. این راه گوگل که ما به همراه ۹۰ درصد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - دیگر کسب‌وکارهای تمام جهان از آن استفاده می‌کنیم، با قطعی اینترنت جهانی مسدود شد و عملا هیچ‌کاری از دست ما برنمی‌آید.»

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان

او می‌گوید ضرری که به مجموعه آنها وارد شده دقیقا یک ضرر ۱۰۰ درصدی است چرا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - که هیچ‌گونه درآمدی در این چند روز ایجاد نشده و حتی در کنار  این قطعی، ضررهای دیگری نیز به مجموعه زده شده است.

امین تبار می‌گوید سرویس آنها در حال حاضر کار می‌کند و مشتریان می‌توانند پنل خود را ببینند اما عملا هیچ نوتیفیکیشنی را نمی‌توانند ارسال کنند چرا که راه ارتباط جهانی با گوگل بسته شده‌است: «یکی از دلایل اینکه این روزها شاهد حجم زیادی از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی کسب‌وکارهای اینترنتی بودیم همین مساله نبود نوتیفیکیشن است.»

مدیر ارشد فنی پوشه برنامه‌نویسی بدون اینترنت را یک چالش حل نشدنی می‌داند چرا که به گفته او برای چند خط کد زدن نیاز به اینترنت است: «کار ما نیاز به دانش روزانه و بلکه کسب دانش ساعتی دارد. ما برای کد زدن باید به منابع - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - و سورس‌های برنامه‌نویسی دسترسی داشته باشیم. در این چند روز عملا از دنیا عقب ماندیم و به کارهایی دست می‌زدیم که پیش‌تر بلد بودیم و هیچ خلاقیتی به ما اضافه نمی‌شد؛ عنصری که برای هر برنامه‌نویس و کسب‌وکار - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - امروزی یک عنصر حیاتی است.»

امین‌تبار تاکید دارد که آنها توانستند در ۴۸ ساعت به روش‌هایی مجموعه را به اینترنت وصل نمایند اما باور دارد که فریلنسرها و دانشجویان برای برقرار این ارتباط به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - مشکل خورده‌اند. بر اساس گفته‌های او همین ۴۸ ساعت ضربه بزرگی به تیم زده و از آنجایی که همه چیز ناگهانی رخ داده، آنها اصلا آمادگی مقابله - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - با این شرایط را نداشتند. او همچنین به دیجیاتو خبر می‌دهد که بسیاری از جوانان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - فعال این حوزه در این چند روز پروژه‌هایی را که مدت‌ها رویشان کار می‌کردند از دست دادند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان

امین‌تبار تاکید دارد که آنها برای آینده کار انجام می‌دهند و امید دارند که آینده مثل الان نباشد: «اگر آینده هم مثل همین روزها باشد احتمال زیاد مجبور خواهیم شد تا کار را تعطیل کنیم. دوست ندارم به این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - موضوع - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - فکر کنم و امیدوارم که آینده روشن باشد.»

هشتاد درصد کاهش فروش داشته‌ایم

«حمیدرضا احمدی» مدیرعامل ایوند نیز از چالش سرورهای بین‌المللی مجموعه‌شان به دیجیاتو می‌گوید؛ سرورهایی که با قطع شدن اینترنت جهانی دیگر دسترسی به آنها میسر نبود و در نتیجه سایت ایوند برای چند روز از نظر کاربران داخل کشور غیب شده بود: - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - «ما پیش‌بینی رخداد چنین ماجرایی را نداشتیم و اصلا آمادگی وضعیت کنونی را نداشتیم.» به گفته احمدی آنها مانند خیلی از کسب‌وکارهای دیگر مجبور هستند که از سرورهای خارجی استفاده کنند:

«وضعیت سرور در ایران وضعیت چندان با قدمتی نیست و از همین رو اختلالات و مشکلاتی در گرفتن سرورهای داخل کشور وجود دارد. همچنین باید گفت که گرفتن سرور در ایران هزینه‌های بیشتری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - نسبت به سرور خارجی دارد و این موضوع صرفا برای - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - کسب‌وکارهای بزرگ توجیه پذیر است که در داخل کشور سرور بگیرند. کسب‌وکارهای کوچک‌تر از پس مخارج و هزینه‌ها بر نمی‌آیند و کسب‌وکارهای متوسط هم ویژگی‌هایی می‌خواهد که یک سرور داخل کشور با هزینه کم پاسخگوی آنها نیست.»

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان

به گفته احمدی وضعیت سرورهای داخلی چندان پایدار نیست و همه این مسائل دست به دست - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - هم می‌دهد تا بسیاری از کسب‌وکارها سرویس خارجی برای پشتیبانی سایت خود داشته باشند: «ما در عرض دو سه روز بخش اعظمی از سرورها را به داخل انتقال دادیم ولی این اقدامی است که معمولا باید بین دو تا سه ماه انجام شود و نه در این بازه زمانی بسیار کوتاه. کار بسیار سخت و هزینه‌بری برای ما بود و تقریبا یه ناممکن را تبدیل به ممکن کردیم.»

احمدی می‌گوید ابزارهای بسیاری نظیر گوگل آنالیتیکس، گیت‌هاب و حتی صحبت کردن خود اعضای تیم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - در پیام‌رسان‌ها و پرونده‌های گوگل داک و... در این روزها به مشکل خوردند و روند - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - کاری آنها را بسیار کند و فروششان را شدیدا کاهش داده است: «این روزها تجربه یک کاهش فروش هشتاد درصدی را سپری می‌کنیم.»

او با اشاره به مشکلاتی که برای نوتیفیکیشن‌ها پیش آمده نیز می‌گوید که ارسال پیامک تنها گزینه آنها در این چند روز اخیر به حساب می‌آمده، جایگزینی که به زعم او - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - چندان مناسب نیست و نمی‌توان مانورهای مارکتینگی مناسبی روی آن انجام داد. به گفته احمدی آنها در حال حاضر به علت مشکلات گیت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - لب نمی‌توانند هیچ تغییری در وبسایت خود انجام دهند و ویژگی جدیدی به آن اضافه کنند.

فرار دوباره مغزها

«جواد دادگر» کارشناس فناوری اطلاعات در گفتگو با دیجیاتو از پروژه‌ای می‌گوید که چندین ماه روی آن زحمت کشید و دقیقا در شب ارائه آن به کمپانی خارجی، با اختلال اینترنت مواجه شد: «تا به خودم بیایم و بفهمم اوضاع - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - از چه قرار است کار - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - از کار گذشته بود. من توانستم کمتر از ۲۴ ساعت دوباره خودم را به اینترنت جهانی وصل کنم ولی ایمیل‌هایی از کارفرما دریافت کردم مبنی بر اینکه دیگر قصد همکاری با من را ندارند. به همین راحتی زحمت چندین ماهه به باد می‌رود.»

اما این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - تنها زحمات دادگر نیست که به باد می‌رود؛ او دوستانی داشته که چندین سال کار کردند و درس خواندند و حالا که وقت اپلای کردن دانشگاه‌شان بوده تا آموزش‌های جهانی را در مراکز آموزشی بین‌المللی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - ببینند؛ از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - اپلای کردن باز مانده‌اند و یک سال عقب افتاده‌اند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان

دادگر می‌گوید بسیاری از سایت‌ها سرورهای دانلود خود را داخل کشور می‌گذارند تا سرعت پابرجا و سریع باشد ولی الباقی موارد سایت را در سرورهای خارجی قرار می‌دهند تا در هزینه‌ها و ثبات سایت تعادل ایجاد کنند: «به همین خاطر است که بسیاری از سایت‌ها - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - لینک‌های - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - دانلودشان فعال است اما خود سایت بالا نمی‌آید.»

به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - گفته این کارشناس، مسائل امنیتی  نیز در این قطعی اینترنت به خطر افتاده و هکرها در این چند روز به تکاپو افتاده‌اند: «خیلی از سایت‌ها مجبور شدند کپچا را بردارند چرا که ارتباطی با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - گوگل برقرار نمی‌شد. برداشتن کپچا باعث افزایش بوت فورس روی سایت می‌شود و یک هکر می‌تواند پسورد خیلی از کاربران را استخراج کند:

«تمامی این چالش‌ها را به مدیران عامل می‌گوییم اما آنها هم نگران از دست دادن سایت‌شان هستند؛ در نتیجه برنامه‌نویس - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - نمی‌داند باید - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - دقیقا چه کار کند تا هم کارفرما راضی باشد و هم خطری کاربران را تهدید نکند.»

دادگر ضمن اعلام این موضوع می‌گوید: «تقریبا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - هر برنامه‌نویس قهار و حاذقی که در اطراف خود می‌شناسم ناامید شده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - و می‌گوید نمی‌تواند با این عدم ثبات در اینجا بماند. اتفاقی که افتاده اینست که دوباره مغزها را دستی دستی فراری داده‌ایم.»

این کارشناس فناوری اطلاعات می‌گوید که یک برنامه‌نویس در همه‌جای دنیا به اینترنت نیاز دارد و بدون اینترنت هیچ‌کاری نمی‌تواند بکند به جز درجا زدن و عقب ماندن از سایر نقاط جهان.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone