🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25492.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کشف بیش از ۱.۲ میلیارد رکورد داده در دیتابیس ناامن؛ مقصر کیست؟

محققان امنیتی سروری را شناسایی کرده اند که در آن بیش از یک میلیارد رکورد از قبیل نام و شماره تماس افراد بدون هیچ حفاظتی به حال خود رها شده بودند. دو محقق امنیتی دارک ...

محققان امنیتی سروری را شناسایی کرده اند که در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - آن بیش از یک میلیارد رکورد از قبیل نام و شماره تماس افراد بدون هیچ حفاظتی به حال خود رها شده بودند.

دو محقق امنیتی دارک وب به نام های «وینی ترویا» و «باب دیاچنکو» موفق به شناسایی یک سرور جستجوی «الاستیک سرچ» شده اند که در آن ۱.۲ میلیارد رکورد داده حساس - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - بدون پیاده سازی معیارهای حفاظتی اولیه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - ذخیره و در اینترنت بارگذاری شده بود. این اطلاعات ارزشمند با حجمی در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - حدود ۴ ترابایت روی یکی از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - زیرساخت های - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - ابری گوگل ذخیره شده اند.

داده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - های ذخیره شده در این دیتابیس ناامن شامل اسامی، عناوین شغلی، شماره تماس، محل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - سکونت، آدرس ایمیل، کارفرما و آدرس شبکه های اجتماعی کاربران بوده است. ترویا و دیاچنکو پس از اطمینان از وجود نقص امنیتی در سرور مساله را به پلیس فدرال آمریکا اطلاع دادند و در عرض چند ساعت سرور از دسترس خارج شد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان

داده های افشا شده شامل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - ایندکسی است که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - نشان می دهد منبع آنها کمپانی People Data Labs بوده و حاوی دستکم ۶۲۲ میلیون آدرس ایمیل منحصر به فرد است. دفتر مرکزی PDL در سانفرانسیسکو واقع شده و در زمینه مهندسی داده های کاربران با شرکت های معتبری نظیر آدیداس و eBay همکاری می کند.

هرچند جمع آوری داده ها توسط این شرکت صورت گرفته اما سرور تحت مالکیت آنها قرار ندارد، بنابراین احتمالا یکی از مشتریان این شرکت در تامین امنیت دیتابیس ناکام مانده. البته - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - از آنجا که امکان شناسایی کامپایلر مجموعه داده وجود ندارد، نمی توان به روشنی کاربرد آن را مشخص کرد و حتی بعید نیست این دیتابیس ناامن توسط گروه های تبهکار مورد استفاده قرار گرفته باشد.

نکته مهم در این رسوایی امنیتی حجم خیره کننده داده هایی است که بدون اطلاع از مالکان آن جمع آوری، ذخیره - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - و تجاری سازی شده اند. احتمال سوءاستفاده از داده های کاربران داد افرادی مثل تیم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - کوک را هم در آورده. وی در روزهای اخیر بارها کسب درامد از داده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گلپایگان استان اصفهان - های مشتریان را نکوهش کرده و از قانونگذاران خواسته قدم هایی برای جلوگیری از این روال بردارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone