🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  3. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  4. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25499.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

حفره امنیتی در وب سایت وان پلاس اطلاعات کاربران را افشا کرده است

وان پلاس می‌گوید که وب سایت این شرکت هک شده و اطلاعات کاربران به بیرون درز کرده است. بر اساس گفته‌های این کمپانی، اطلاعاتی نظیر اسامی کاربران، ایمیل، شماره تماس و آدرس محل سکونت آن‌ها ...

وان پلاس می‌گوید که وب سایت این شرکت هک شده و اطلاعات کاربران به بیرون درز کرده است. بر اساس گفته‌های این کمپانی، اطلاعاتی نظیر اسامی کاربران، ایمیل، شماره - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - تماس و آدرس محل سکونت آن‌ها در اختیار گروه هکری قرار گرفته است.

کمپانی وان پلاس می‌گوید به جز اطلاعات فوق، هکرها نتوانستند داده دیگری از این وب سایت به دست بیاورند و اطلاعات پرداختی کاربران، حساب‌های کاربری و رمز عبور آن‌ها همگی امن مانده است. با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - این حال این کمپانی کاربرانی که متاثر از این اتفاق بوده‌اند را آگاه کرده است.

وان پلاس - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - در بخش پرسش و پاسخ وب سایت خود به کاربران اطلاع داده که درز کردن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - داده‌ها، هفته پیش رخ داده و از آن زمان تاکنون در حال واکاوی وب سایت خود بوده‌ تا از روزنه‌های امنیتی مشابه جلوگیری کند. با این حالا این کمپانی به کاربران اطلاع نداده است که چرا این بازنگری در امنیت سایت یک هفته به طول انجامیده یا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - حتی چرا پس از یک هفته کاربران را از این اتفاق آگاه کرده است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان

کمپانی وان پلاس از مشخص کردن تعداد کاربرانی که داده‌هایشان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - لو رفته نیز خود داری کرده و صرفا به متن داخل پرسش و پاسخ بسنده کرده است. همچنین عواقب لو رفتن اطلاعات کاربران را نیز چندان خطرناک نمی‌داند و از نظر این کمپانی ممکن است که کاربران - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - شاهد ایمیل‌های فیشینگ یا ایمیل‌هایی با ماهیت کلاه برداری باشند.

البته لازم به ذکر است که این اولین بار نیست کمپانی وان پلاس در معرض چنین حملاتی قرار می‌گیرد. اوایل سال ۲۰۱۸ نیز این کمپانی اعلام کرد که اطلاعات کارت بانکی ۴۰ هزار کاربر به بیرون درز کرده است. با این حال این کمپانی بیکار ننشسته و به کاربران اعلام کرده که با یکی از پلتفرم‌های امنیتی مطرح در حال همکاری است تا وب سایت خود را - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر شهرضا استان اصفهان - امن‌تر کند. همچنین این کمپانی در نظر دارد تا جوایزی را به منظور پیدا کردن باگ و حفره امنیتی به داوطلبان اهدا کند.

با این وجود کاربران ممکن است از این کمپانی سوال کنند که چرا در همان سال ۲۰۱۸ به فکر امن کردن وب سایت خود نبود؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یونس نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر اسلام آباد شهرضا تعمیر جارو برقی سامسونگ Prince3 هم دارید
پاسخ: بله در اسلام آباد شهر شهرضا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone