🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25509.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

محدودیت‌زدایی از اینترنت کشور آغاز شد

به گزارش دیجیاتو با گذشت پنج روز از محدودیت‌های گسترده در پهنای باند کشور، اولین نشانه‌ها از باز شدن این محدودیت‌ها برای برخی کسب و کارها مشاهده شد. هرچند هنوز برخی از مهمترین مبادی کسب ...

به گزارش دیجیاتو با گذشت پنج روز - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - از محدودیت‌های گسترده در پهنای باند کشور، اولین نشانه‌ها از باز شدن این محدودیت‌ها برای برخی کسب و کارها مشاهده شد.

هرچند هنوز برخی از مهمترین مبادی کسب و کارهای اینترنتی کشور یعنی موتور جستجوی گوگل تا لحظه تنظیم این خبر بسته است و بر اساس گزارش‌ها پیش‌بینی می‌شود دست کم روزی نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان به این کسب و کارها در مجموع لطمه خورده باشد ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آزادسازی اینترنت در حوزه‌ها و استان‌هایی که تضادی با امنیت عمومی نداشته باشند، از ساعات پایانی امروز شروع می‌شود.

در پی ناآرامی‌هایی که ابتدای هفته جاری بر سر افزایش قیمت بنزین در سراسر کشور اتفاق افتاد دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت بین‌الملل به نحو قابل ملاحظه‌ای ابتدا مختل و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - سپس قطع شد. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - فیلترشکن‌ها و شبکه‌های اجتماعی هم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - در دسترس نبودند ولی سخنگوی دولت، علی ربیعی، و وزیر ارتباطات، محمد جواد آذری جهرمی خبر از پیگیری برای رفع این محدودیت‌ها داده‌ بودند که گویا به نتیجه نسبی تا این لحظه رسیده است.

همچنین ساعتی پیش نت بلاکس که یک وبسایت مانیتورینگ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - اینترنت در دنیا محسوب می‌شود دقایقی پیش با ارسال توییتی اعلام کرد که اینترنت بین المللی در ایران در حال برقراری است - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - و هم - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - اکنون برخی شهرها و استان ها از جمله قسمت هایی از تهران به اینترنت  بین‌الملل دسترسی دارند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان

در این توییت آمده است: در حالی که ۱۱۳ ساعت از قطعی اینترنت در ایران می گذرد اتصال اندکی برقرار شده و برخی کاربران - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - ایرانی نیز ظاهرا گزارش داده‌اند که دسترسی‌شان به اپلیکیشن های ارتباطی از جمله واتس اپ و اینستاگرام برقرار شده. نت بلاکس سطح این اتصال را ۸ درصد عنوان کرده است.

 

به روز رسانی [یکم آذرماه ۹۸، ساعت ۱۳:۱۷]

نت بلاکس با انتشار توییتی اعلام کرد که اتصال به اینترنت جهانی در ایران به رقم ۱۵ درصد رسیده است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان

به روز رسانی [یکم آذرماه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - ۹۸، ساعت ۲۳:۵۵]

بر اساس گزارش‌های دریافتی، محدودیت اینترنت خانگی مشترکان در ۶ استان‌ برطرف شده است. همچنین بر اساس آمار زنده نت‌بلاکس، اتصال به اینترنت جهانی در ایران اکنون به ۲۰ درصد رسیده است. لیست استان‌های متصل شده به شرح زیر است:

  • خراسان شمالی
  • خراسان جنوبی
  • گلستان
  • سمنان
  • یزد
  • چهارمحال و بختیاری
  • همدان
  • اردبیل
  • زنجان
  • ایلام

به روز رسانی [دوم آذرماه ۹۸، ساعت ۱۴:۴۰]

یک - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - منبع آگاه در وزارت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - ارتباطات اعلام کرده است که مجوزهای لازم برای برقراری اینترنت خانگی در تهران دریافت شده است. این منبع در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر رودبار استان گیلان - گفتگو با ایسنا اعلام کرده که اینترنت بین الملل برای تهران و سایر کلان‌شهرهای ایران «تا دقایقی دیگر» وصل خواهد شد.

دیجیاتو در به روز رسانی‌های آینده خود جزییات بیشتری از این گشایش در مهمترین شریان اطلاعاتی کشور ارایه خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone