🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  3. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25495.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

بازداشت تبعه چینی در فرودگاه آمریکا به خاطر سرقت اطلاعات محرمانه

یک تبعه چینی به جرم سرقت اطلاعات محرمانه از یک شرکت آمریکایی برای چین، در دادگاه شهر سنت لوئیس ایالت میسوری آمریکا متهم شناخته شد. متهم این پرونده هایتائو شیانگ (Haitao Xiang) نام داشته و ...

یک تبعه چینی به جرم سرقت اطلاعات محرمانه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - از یک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - شرکت آمریکایی برای چین، در دادگاه شهر سنت لوئیس ایالت میسوری آمریکا متهم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - شناخته شد.

متهم این پرونده هایتائو شیانگ (Haitao Xiang) نام داشته و کارمند شرکتی به نام Monsanto بوده است. ماموران فدرال ایالات متحده این فرد را در یکی از فرودگاه های این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - کشور قبل از سوار شدن به هواپیما به مقصد چین دستگیر کرده اند و می گویند در وسایل او یک نرم افزار انحصاری مربوط - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - به کشاورزی را کشف کرده اند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران

چین سال 2008 طرحی به نام «Thousand Talents Plan» را اعلام کرد و از طریق آن محققان علمی که ایالات - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - متحده آنها را تهدیدی برای امنیت ملی این کشور معرفی کرده بود، جذب می کرد.

«John Demers»، دستیار دادستانی در رابطه با این پرونده می گوید:

«ژیانگ با توجه به سابقه خود در شرکت Monsanto، از سوی دولت چین ترفیع درجه پیدا کرد و یک سال پس از برگزیده شدن در طرح Talents Plan، از سمت خود استعفا داد و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - بلیت یک طرفه به چین خرید. اما در فرودگاه با نسخه ای از الگوریتم اختصاصی این شرکت دستگیر شد. این پرونده نمونه دیگری از سوء استفاده دولت چین از طرح مذکور برای تشویق افراد به سرقت اطلاعات محرمانه از شرکت های آمریکایی است.»

ژیانگ در حال حاضر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - در زندان شهرستان راندولف در ایالت ایلینوی نگهداری می شود و منتظر تصمیم قاضی پرونده است.

ژیانگ 42 سال دارد و به مدت 17 سال در ایالات متحده زندگی کرده و صاحب و زن و فرزند است. وکیل آقای ژیانگ می - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - گوید موکلش بی‌گناه است و خارج شدن او از آمریکا خطری ندارد.

اواخر آذر ماه سال 97 وزارت دادگستری ایالت متحده از سرقت اطلاعات محرمانه و دارایی های فکری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - بیش از 45 سازمان و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - شرکت آمریکایی در طول 12 سال اخیر خبر داد. در این پرونده نیز چینی ها متهم ردیف اول بودند و دو فرد به نام های ژو هووا و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - ژانگ شیلانگ که در قالب گروه های هکری فعالیت های خرابکارانه می کردند، تحت پیگرد قضایی ایالات متحده قرار گرفتند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone