🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  3. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25500.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

سایبرتراک تسلا با پنل خورشیدی و تجهیزات کمپینگ عرضه می‌شود

تسلا دیروز اولین وانت برقی خود را به نام «سایبرتراک» معرفی کرد که انگار مستقیم از دل دنیای گیم بیرون کشیده شده. این وانت قرار است با مجهز شدن به تجهیزات کمپینگ و پنل سولار، ...

تسلا دیروز اولین وانت برقی خود - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - را به نام «سایبرتراک» معرفی کرد که انگار مستقیم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - دل دنیای گیم بیرون کشیده شده. این وانت قرار است با مجهز شدن - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - به تجهیزات کمپینگ و پنل سولار، نقش کمپر را هم ایفا کند.

ایلان ماسک در جریان معرفی سایبرتراک دقایق زیادی را به ستایش این خودرو اختصاص داد که شامل بی تاثیر بودن ضربات پیاپی پتک به بدنه و ویدیویی از پیروزی سایبرتراک در مسابقه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - با فورد F150 و پورشه 911 می - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - شد.وی امروز جزییات بیشتری را در مورد سایبرتراک اعلام کرد که در مراسم دیروز به آنها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - اشاره نشده بود.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان

به گفته مدیرعامل تسلا این شرکت قصد عرضه پنلی خورشیدی برای وانت برقی را دارد که روی قسمت بار سوار شده و هر روز انرژی لازم برای طی ۲۴ کیلومتر مسافت را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - فراهم می سازد. ماسک همچنین از طرح بالقوه دیگری سخن به میان آورده که در آن از پنل تاشو بوده و شارژ لازم برای پیمایش ۴۰ کیلومتر را تامین می کند.

طراحی عجیب و منحصر به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - فرد سایبرتراک با خطوط تیز، بدنه نسبتا متقارن و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - ظاهر شبیه به ماشین های - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - نظامی بحث های زیادی را بین کاربران به راه انداخت. در تصویری که توجه بسیاری را به خود جلب کرد، از وانت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - برقی تسلا به عنوان کمپر استفاده شده بود.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان

در مراسم معرفی به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - نسخه کمپر سایبرتراک اشاره ای نشد اما ایلان ماسک در پاسخ به سوال یکی از کاربران توییتر تاکید کرد که کمپانی آمریکایی ابزارهای لازم برای تبدیل وانت به ماشین کمپر را هم به عنوان لوازم جانبی ارائه خواهد کرد.

تولید مدل اصلی سایبرتراک که با یکبار شارژ توانایی پیمایش ۴۰۰ تا ۸۰۰ کیلومتر را دارد، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - از سال ۲۰۲۱ کلید خواهد خورد اما در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - مورد زمان عرضه ابزارهای کمپینگ و پنل خورشیدی حرفی به میان نیامده است. مدل پایه سایبرتراک با قیمت ۳۹۹۰۰ دلار توانایی کشش محموله ای ۶.۵ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - تنی یا حمل ۱.۵ تن - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر تربت جام استان خراسان - بار را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone