🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29142.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

این پهپاد شکارچی روسیه سایر پهپادها را با شاتگان منهدم می‌کند [تماشا کنید]

کمپانی آلماز آنتی روسیه به عنوان یکی از تأمین کنندگان قدیمی و پرکار ارتش این کشور و سازنده سیستم های پدافند موشکی S-300 و S-400، به تازگی از یک پهپاد شکارچی رونمایی کرده که قادر ...

کمپانی آلماز آنتی روسیه به عنوان یکی از تأمین کنندگان قدیمی و پرکار ارتش - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - این کشور و سازنده سیستم های پدافند موشکی S-300 و S-400، به تازگی از یک پهپاد شکارچی رونمایی کرده که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - قادر است پهپادهای دشمن را با استفاده از یک - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - شاتگان (تفنگ ساچمه‌زنی) در هوا منهدم کند.

پهپاد مورد بحث که روی دم خود می نشیند، عمود پرواز بوده و پس از برخاستن، مانند یک هواپیمای استاندارد پرواز می کند. برد عملیاتی پهپاد شکارچی روس ها 40 دقیقه بوده و با استفاده از یک شاتگان تمام اتوماتیک Vepr-12 و خشاب 10 تیر، به شکار دیگر پهپادها می رود.

پرنده کوچک آلماز آنتی در واحد طراحی و مدلسازی هوایی دانشجویی این شرکت در مسکو توسعه یافته و ساختاری مانند پهپادهای مورد استفاده در معادن بزرگ و مزارع (برای پایش تأسیسات و زمین ها) دارد.

استفاده از شاتگان با هدف افزایش شانس برخورد انجام شده است

برای استفاده از پهپاد شکارچی مجهز به شاتگان، یک اپراتور از طریق نمایشگر و ارتباط ویدیویی زنده، پهپاد را به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - پرواز درآورده و کنترل سلاح ساچمه زنی آن (که در قسمت دماغه نصب شده) را نیز در دست - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - می گیرد. نکته قابل توجه استفاده از یک شاتگان به جای مسلسل یا تپانچه است چرا که شکار پهپاد نیز مانند شکار دیگر پرندگان بوده و پرتاب تعداد زیادی ساچمه ریز به سمت هدف، شانس برخورد را افزایش خواهد داد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان

لازم - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - به ذکر است که پهپاد شکارچی روسیه فعلاً به صورت نمونه آزمایشی تولید شده و احتمالاً در آینده شامل تغییرات و به روزرسانی هایی خواهد شد که شاید مهمترین آنها، افزایش - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - برد عملیاتی آن باشد.

گفتنی است روسیه علاقه زیادی به پهپادهای شکارچی داشته و پیش از این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - پهپاد Karnivora را که با استفاده از تور سایر پهپادها را به دام می اندازد، تولید کرده بود. در ضمن طبق بعضی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - گزارش ها، یک نسخه مجهز به نارنجک ترکش زا و بمب ضد - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر شاندیز استان خراسان - تانک از پهپاد جدید نیز در دست توسعه بوده که وجود آن هنوز از سوی مقامات رسمی تأیید نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone