🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19936.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اختلال گسترده در سرویس‌های گوگل؛ قطعی جیمیل و درایو

اگر نمی‌توانید با جیمیل ایمیل بفرستید احتمالاً اختلال در برخی سرویس‌های گوگل گریبانگیر شما هم شده است. از صبح امروز به وقت ایران برخی کاربران عدم توانایی در استفاده از برخی سرویس‌های G Suite و ...

اگر نمی‌توانید با جیمیل ایمیل بفرستید احتمالاً اختلال در برخی سرویس‌های گوگل گریبانگیر شما هم شده است. از صبح - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فومن استان گیلان - امروز - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فومن استان گیلان - به وقت ایران برخی کاربران عدم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فومن استان گیلان - توانایی در استفاده از برخی سرویس‌های G Suite و مخصوصاً جیمیل را گزارش کرده‌اند.

گوگل با به‌روزرسانی صفحه وضعیت Gmail اختلال در این سرویس و گوگل درایو را تأیید کرد. با سر زدن به توییتر و سایت DownDetector با هزاران گزارش در مورد اختلال در جیمیل در چند ساعت مواجه می‌شوید که هر لحظه به تعداد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فومن استان گیلان - آنها افزوده می‌شود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فومن استان گیلان
نقشه سایت DownDetector - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فومن استان گیلان - از مناطقی که جیمیل در آنها - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فومن استان گیلان - مختل شده است.

برخی کاربران می‌گویند امکان ارسال - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فومن استان گیلان - ایمیل با جیمیل وجود دارد، ولی پیوست فایل‌ها بسیار زمان بر شده و پس از آپلود شدن فایل پیغام خطای عدم اتصال به اینترنت روی صفحه نقش می‌بندد. این مشکل را بسیاری از کاربران گزارش کرده و از عملکرد نصفه و نیمه جیمیل حین دورکاری شکایت کرده‌اند. ظاهراً اختلال فقط به جیمیل ختم نمی‌شود چون سرویس اسلک نیز تا لحظه درج این مطلب - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فومن استان گیلان - از کار افتاده است.

گوگل چند ساعت پس از اختلال با به‌روزرسانی صفحه وضعیت محصولات این شرکت اعلام کرد که در حال - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فومن استان گیلان - بررسی مشکل است - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر فومن استان گیلان - و در ادامه از بروز اختلال در سرویس‌های Meet، Voice و Docs خبر داد. تعدادی از کاربران مشکل آپلود نشدن ویدیو در یوتیوب را نیز گزارش کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone