🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37092.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

توسعه دهندگان اپ استور حالا آزادی عمل بیشتری در معرفی اپ خود به کاربران دارند

توسعه دهندگان اخیراً آزادی عمل بیشتری برای پروموت اپلیکیشن های خود در اپ استور اپل یافته اند و صفحات اختصاص یافته به یک اپلیکیشن برای آیفون، آیپد، اپل تی وی و اپل واچ حالا می ...

توسعه دهندگان اخیراً آزادی عمل بیشتری برای پروموت اپلیکیشن های خود در اپ استور اپل یافته اند و صفحات اختصاص یافته به یک اپلیکیشن برای آیفون، آیپد، اپل تی وی و اپل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - واچ حالا می تواند 10 اسکرین شات به ازای هر دیوایس را شامل شوند. بنابراین توسعه دهندگان حالا مجموعاً قادر به انتشار 40 اسکرین شات هستند. تا پیش از این تغییر که امروز صورت گرفت، توسعه دهندگان به انتشار 5 اسکرین شات به ازای هر دیوایس و مجموعاً 20 تصویر محدود بودند.

با افزایش دو برابری این رقم، توسعه دهندگان حالا می توانند تمام ویژگی های کلیدی اپلیکیشن خود را به کاربر نشان داده یا شخصیت های بیشتری از یک بازی را معرفی کنند. گذشته از امکان انتشار 10 اسکرین شات، ویدیوهای پیش نمایش 30 ثانیه ای کماکان در دستور کار هستند اما تعداد این ویدیوها، همان سه عدد پیشین باقی مانده.

اپل از توسعه دهندگان خواسته که مطمئن شوند سه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - تصویر نخست در گالری - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - اسکرین شات های اپلیکیشن، «جوهره» اپ یا بازی مورد نظر را به نمایش در می آورند. این بدان خاطر است که وقتی هیچ ویدیو کلیپی در دسترس - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - نباشد، نتایج جستجو در اپ استور، سه تصویر نخست گالری - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - را نمایش می دهد.

از تصاویر ثبت شده از رابط کاربری اپلیکیشن خود، برای انتقال بصری تجربه کاربری آن استفاده کنید. از این پس می توانید تا سقف 10 اسکرین شات در صفحه محصول تان قرار دهید. بسته به عمودی یا افقی بودن اسکرین شات ها، سه تصویر نخست در نتایج جستجو و زمانی که که هیچ پیش نمایشی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اسدآباد استان همدان - در دسترس نیست نمایان می شوند؛ بنابراین مطمئن شوید که جوهره اپلیکیشن تان را شامل می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone