🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  2. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  3. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  5. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21933.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ با کنار زدن اپل به سومین تولیدکننده بزرگ پردازنده موبایل تبدیل شد

همانطور که می‌دانید شهرت سامسونگ فقط به تولید اسمارت‌فون نیست، بلکه در ساخت قطعات سخت‌افزاری گوشی مثل پنل‌های نمایشگر، حافظه داخلی، کارت‌های حافظه، سنسور دوربین و پردازنده‌ هم ید طولایی دارد. در همین راستا غول ...

همانطور که می‌دانید شهرت سامسونگ فقط به تولید اسمارت‌فون نیست، بلکه در ساخت قطعات سخت‌افزاری گوشی مثل پنل‌های نمایشگر، حافظه داخلی، کارت‌های حافظه، سنسور دوربین و پردازنده‌ هم ید طولایی دارد. در همین راستا غول کره‌ای به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نهاوند استان همدان - تازگی اعلام کرده که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نهاوند استان همدان - با کنار زدن اپل به سومین تولیدکننده بزرگ پردازنده گوشی در دنیا تبدیل شده‌ است.

این موفقیت در شرایطی حاصل شده که فروش محصولات این شرکت در هندوستان و ایالات متحده با جهشی قابل توجه مواجه بوده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نهاوند استان همدان - است. به گزارش Counterpoint Research، سامسونگ در سال 2019 چیزی قریب به 14.1 درصد از سهام بازار پردازنده‌های گوشی را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نهاوند استان همدان - از آن خود کرده تا با این آمار و ارقام، از اپل با داشتن 13.1 درصد سهام از این بازار پیشی بگیرد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نهاوند استان همدان

با این حساب سامسونگ پس از کوالکام و مدیاتک با در دست داشتن به ترتیب 33.4 و 24.6 درصد از سهام بازار پردازنده‌ها، با تصاحب مقام پیشین اپل در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. اما به غیر از سامسونگ شرکت چینی هواوی هم در سال 2019 رشد بسیار خوبی را در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نهاوند استان همدان - بازار پردازنده‌ها تجربه کرده است.

سامسونگ چند سالی است که در همکاری با شرکت کره‌ای System LSI، چیپست‌های اختصاصی برند خودش با نام تجاری اگزینوس را تولید می‌کند که به طور عمده در دیوایس‌های ساخته این شرکت و گوشی‌های میزو و ویوو به کار گرفته می‌شوند.

با این وجود بعضی مدل‌های گوشی سامسونگ از پردازنده‌های اسنپدراگون شرکت کوالکام استفاده می‌کنند. به عنوان مثال گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس، آخرین پرچمداران غول کره‌ای هستند که در دو مدل روانه بازار می‌شوند: یک مدل با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نهاوند استان همدان - پردازنده اگزینوس 990 و دیگری مجهز به پردازنده اسنپدراگون 865 که صرفا برای فروش در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نهاوند استان همدان - سه کشور چین، کره و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نهاوند استان همدان - ایالات متحده در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که بخش اعظم گوشی‌های میان رده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نهاوند استان همدان - سامسونگ این روزها از پردازنده‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نهاوند استان همدان - اگزینوس 9611 و اگزینوس 980 بهره می‌برند و کمتر مدلی را می‌بینید که از پردازنده‌های مدیاتک یا کوالکام استفاده کرده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone