🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  5. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37082.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوگل می خواهد پلتفرم ARCore را به صد میلیون موبایل هوشمند بیاورد

در حالی که تا برگزاری کنگره جهانی موبایل سال 2018 در شهر بارسلونا زمان زیادی باقی نمانده، در گزارش های تازه می خوانیم که گوگل قصد دارد در این رویداد، با بستر ARCore خود برای ...

در حالی که تا برگزاری کنگره جهانی موبایل سال 2018 در شهر بارسلونا زمان زیادی باقی نمانده، در گزارش های تازه می خوانیم که گوگل قصد دارد در این رویداد، با بستر ARCore خود برای واقعیت افزوده سر و صدا به پا کند. ARCore که طی آگوست 2017 معرفی شد، حالا به ورژن 1.0 رسیده و برای عرضه عمومی آماده است.

یکی از منابع نزدیک به گوگل می گوید این کمپانی قصد دارد تا ماه مارس آتی، پلتفرم ARCore را به 100 میلیون دیوایس موبایل بیاورد. بنابراین در آینده نزدیک، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - شاهد پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - موبایل های زیادی از این بستر خواهیم بود که فعلاً در انحصار دیوایس های پیکسل قرار دارد. پرچمداران تازه سامسونگ به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - احتمال - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - فراوان نخستین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - موبایل هایی هستند که از ARCore پشتیبانی می کنند و ضمناً گلکسی اس 8 هم قادر به اجرای یکی از ورژن های پیش نمایش این بستر بوده است.

اتفاق مهمی که می تواند به فراگیری هرچه بیشتر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - ARCore در مدت زمانی کوتاه منجر شود، سازگاری این پلتفرم با دو سیستم عامل اندروید اوریو و اندروید نوقا است؛ حرکتی کاملاً منطقی با در نظرگیری این موضوع - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گلپایگان استان اصفهان - که بسیاری از کاربران هنوز به آخرین ورژن از اندروید دسترسی ندارند. نکته قابل توجه دیگر نیز، کاهش پیش نیازهای سخت افزاری لازم برای این پلتفرم است که پیشتر بهره گیری از آنها در پروژه تانگو اجباری بود.

در نهایت فعلاً باید منتظر ماند و دید که گوگل چه برنامه ای برای کنگره جهانی موبایل امسال دارد. در حالی که طرفداران اپل به لطف عرضه سریع ARKit، به مجموعه ای از تجارب واقعیت افزوده گوناگون دسترسی داشته اند، محتویات ARCore تا حد زیادی به استیکرهای متحرک محدود می شود که می توانید آنها را به دنیای واقعی بیاورید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone