🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  2. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37081.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کشف آسیب پذیری خطرناک در اپلیکیشن ویندوزی و نسخه تحت وب uTorrent

کلاینت سبک و کم حجم بیت تورنت (BitTorrent) یعنی uTorrent و نسخه تحت وب این برنامه، رخنه امنیتی مهمی دارند که می تواند به سرقت اطلاعات کاربران بیانجامد. یکی از محققین گوگل به نام «تاویس ...

کلاینت سبک و کم حجم بیت تورنت (BitTorrent) یعنی uTorrent - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و نسخه تحت وب این برنامه، رخنه امنیتی مهمی دارند که می تواند به سرقت اطلاعات کاربران بیانجامد. یکی از محققین گوگل به نام «تاویس ارماندی» به تازگی اکسپلویت خاصی را در این نرم افزار کشف کرده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که امکان نفوذ به کامپیوتر کاربر را از طریق دستکاری سرویس DNS به مهاجم می دهد.

پس از ورود هکر به سیستم قربانی، امکانات متعددی از جمله اجرای کد از راه دور، نصب و اجرای بدافزار (با قابلیت تنظیم برای اجرای خودکار هنگام بوت)، دسترسی به فایل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - های دانلود شده و همچنین مشاهده سابقه دانلودها در اختیار او قرار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می گیرد. تمامی نسخه های کنونی این مجموعه نرم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - افزار از جمله نسخه تحت وب uTorrent این آسیب پذیری را دارند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

علی رغم نگرانی ارماندی نسبت به کم کاری تیم نرم افزاری بیت تورنت پس از اطلاع یافتن از این حفره امنیتی، یکی از مدیران ارشد این شرکت اعلام - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کرده که در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حال رفع این مشکل هستند و پچ های امنیتی را روی نسخه بتای نرم افزار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - های یاد شده اعمال کرده اند. احتمالاً طی هفته جاری شاهد عرضه نسخه های به روز شده و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ایمن - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن های اصلی خواهیم بود.

هنوز مشخص نیست آیا هکرها - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از این آسیب پذیری - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - استفاده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کرده اند یا خیر. با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این حال با توجه به تعداد بالای کاربران شبکه تورنت در سرتاسر جهان، تنها یک بار دسترسی به وب سایت اشتباه و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جعلی می تواند کل شبکه را در معرض خطر قرار داده و زیان های جبران ناپذیری را به بار آورد. اگر شما هم از این برنامه استفاده می کنید، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بهتر است نسخه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جدید آنها را به محض انتشار، دریافت و نصب نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone