🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  3. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37089.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

توافق رسمی سامسونگ و کوالکام برای تولید چیپست های 5G با معماری ۷ نانومتری

کوالکام به عنوان بزرگترین سازنده چیپست های موبایل در دنیا سال گذشته و همزمان با معرفی مودم جدید X50 به طور رسمی راهبرد خود را برای ورود به نسل پنجم شبکه های موبایل تشریح کرد. ...

کوالکام به عنوان بزرگترین سازنده چیپست های موبایل در دنیا سال گذشته و همزمان با معرفی مودم جدید X50 به طور رسمی راهبرد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان - خود را برای ورود به نسل پنجم شبکه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان - های موبایل تشریح - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان - کرد. حال این شرکت به طور رسمی اعلام کرد که نسل آینده چیپ های مجتمع اسنپدراگون خود با پشتیبانی از فناری 5G را با همکاری شرکت سامسونگ و بهره مندی از معماری ۷ نانومتری اختصاصی این شرکت به تولید خواهد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان - رساند.

سامسونگ در سال گذشته از لیتوگرافی ۷ نانومتری اختصاصی خود موسوم به «EUV» (مخفف extreme ultraviolet) رونمایی کرد و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان - در توصیف آن مدعی شد که این تکنولوژی «درهم شکننده مرزهای قانون مور» است. به لطف این لیتوگرافی فوق فشرده اندازه چیپ ها می تواند تا ۴۰ درصد کمتر شده و در عوض تا ۱۰ درصد کارایی آنها نسبت به نمونه های ساخته شده بر مبنای معماری ۱۰ نانومتری افزایش یابد. این یعنی ۳۵ درصد بهینه سازی مصرف انرژی که رقم قابل توجهی به حساب می آید.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان

آن طور که - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان - به نظر می رسد، نفع کمپانی کره ای از این شراکت بزرگ بیش از شریک آمریکایی خود خواهد بود، چرا که حالا این شرکت می تواند با تصاحب جایگاه اینتل خود - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان - را به عنوان بزرگترین تولید کننده چیپ ها در دنیا معرفی نماید.

طبق پیش بینی ها - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان - نخستین چیپست های بهره مند از فناوری 5G کوالکام در اوایل سال ۲۰۱۹ از راه خواهند رسید. هفته آینده پرچمداران سامسونگ به عنوان نخستین موبایل های بهره مند از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر جوانرود استان کردستان - چیپ مجتمع ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۸۴۵ به طور رسمی رونمایی می شوند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که پرچمدار سال آینده کره ای ها باز هم نخستین موبایلی باشد که با بهره مندی از چیپست کوالکام قادر به فعالیت در شبکه های نسل پنجم موبایل خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone