🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  2. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  3. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  4. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37111.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کانن از دوربین M50 رونمایی کرد؛ نخستین دوربین بدون آینه با فیلمبرداری 4K

شرکت کانن بالاخره در واکنش به انتقاداتی مبنی بر نبود پشتیبانی از 4K در دوربین های DSLR خود، پاسخ شایسته ای ارائه کرد: دوربین EOS M50 که نخستین دوربین بدون آینه سری M این شرکت ...

شرکت کانن بالاخره در واکنش به انتقاداتی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مبنی بر نبود پشتیبانی از 4K در دوربین های DSLR خود، پاسخ شایسته ای ارائه کرد: دوربین EOS M50 که نخستین دوربین بدون آینه سری M این شرکت با کیفیت فیلمبرداری 4K اولترا اچ دی به حساب می آید.

ام ۵۰ به - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پردازنده DIGIC 8 مجهز بوده و از یک سنسور قدرتمند - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ۲۴.۱ مگاپیکسلی بهره می برد، و می تواند در رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ با نرخ ۲۴ فریم بر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ثانیه و در رزولوشن ۱۰۸۰p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه برایتان فیلمبرداری کند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان

کانن می گوید که ام ۵۰ یک دوربین بدون - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آینه مبتدی است، بنابراین باید این موضوع را به فال نیک گرفت. چرا که دوربین های قدرتمندتری هم در سری M وجود دارند که احتمالا به زودی مدل های جدید آن ها نیز معرفی شده و پشتیبانی از رزولوشن 4K نیز به آنها اضافه خواهد شد.

ام ۵۰ می تواند در طیف - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ایزوی ۱۰۰ تا - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ۵۱۲۰۰ برایتان - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تصویربرداری - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کند، و حالت عکاسی پشت سر هم نیز با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اجازه می دهد که ۴۷ عکس را پشت سر هم بگیرید.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان

دوربین ام ۵۰ دارای یک منظره یاب اپتیکال OLED است و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از پس فیلمبرداری ویدیوهای اسلوموشن با رزولوشن ۷۲۰p با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه هم بر می آید. حالت عکاسی بدون صدا، پشتیبانی از وای فای - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و بلوتوث و ان اف سی، درگاه HDMI و میکرو یو اس بی و جک ۳.۵ میلی متری میکروفون هم از دیگر خصوصیات این دوربین بدون آینه به شمار می آیند.

کانن اعلام کرده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که این دوربین با قیمت پایه ۷۸۰ دلار (بدون لنز) در آوریل ۲۰۱۸ روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وشان نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
شرکت شما آیا سمت نوده کتول علی آباد کتول اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در نوده کتول شهر علی آباد کتول خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone