🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37087.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک از ریاست هیئت مدیره OpenAI کنار می کشد

شرکت غیر انتفاعی و پژوهشی OpenAI دو سال پیش تحت مدیریت ایلان ماسک فعالیت خود را آغاز کرد تا در زمینه هوش مصنوعی به پژوهش های گسترده بپردازد. او اما حالا پس از دو سال ...

شرکت غیر انتفاعی و پژوهشی OpenAI دو سال پیش تحت مدیریت ایلان ماسک فعالیت خود را آغاز کرد تا در زمینه هوش مصنوعی به پژوهش های گسترده بپردازد. او اما حالا پس از دو سال می خواهد از ریاست هیئت مدیره این شرکت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - کنار بکشد و دلیل آن احتمال «تعارض منافع» اعلام شده است.

ماسک که در حال حاضر مدیریت دو شرکت تسلا و اسپیس ایکس را به عهده دارد از OpenAI جدا می شود اما کمک های مالی او ادامه می یابد و در نقش مشاور به این شرکت کمک خواهد کرد. شرکت OpenAI در بیانیه ای نوشته: «چون تسلا بیش از پیش روی هوش مصنوعی متمرکز شده، جدایی ماسک هرگونه احتمال - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - تعارض منافع در آینده را از بین خواهد برد.»

ماسک پیش - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - از این گفته بود که تسلا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - از فناوری هوش مصنوعی محدودی برای نرم افزار اتوپایلوت خودروهای این شرکت بهره برده تا بتواند رانندگی خودکار را بدون دخالت راننده امکان پذیر سازد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل

ایلان ماسک و سم آلتمن، رئیس استارتاپ های شتاب دهنده Y Combinator در سال 2015 و به منظور توسعه هوش مصنوعی، این شرکت را راه اندازی کردند. گرچه حوزه فعالیت آن ها بسیار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - نویدبخش است اما بحث های بسیاری را نیز برانگیخته، جدال هایی مثل خیزش ربات ها علیه انسان ها.

چهره های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - برجسته بسیاری به خطرات هوش مصنوعی اذعان داشته اند که از جمله آن ها می توان به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر اردبیل استان اردبیل - بیل گیتس و استیفن هاوکینگ اشاره کرد. ماسک در سال 2014 گفته بود که هوش مصنوعی می تواند حتی از بمب هسته ای هم خطرناک تر باشد. تسلا هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone