🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  4. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37098.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انتشار جزئیات جدید از اکسپریا XZ2 سونی و نسخه کامپکت آن پیش از رونمایی رسمی

کنفرانس های خبری مربوط به کنگره جهانی موبایل از فردا رسما برگزار می شوند و آنطور که به نظر می رسد برنامه های سونی برای حضور در این رویداد لو رفته اند: طبق گزارشی که ...

کنفرانس های خبری مربوط به کنگره جهانی موبایل از فردا رسما برگزار می شوند و آنطور که - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر متل قو استان مازندران - به نظر می رسد برنامه های سونی برای حضور در این رویداد لو رفته اند: طبق گزارشی که ایوان بلس در اختیار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر متل قو استان مازندران - وبسایت ونچربیت قرار داده، جزئیات مربوط - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر متل قو استان مازندران - به پرچمدار جدید این شرکت یعنی اکسپریا XZ2 و همچنین نسخه کامپکت آن در فضای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر متل قو استان مازندران - مجازی منتشر شده اند.

بنابر اعلام بلس سونی در نظر دارد موبایل ۵.۲ اینچی اکسپریا XZ2 (که در واقع نسخه جایگزین برای مدل XZ سال قبل محسوب می شود) را همراه با مدل کامپکت آن با ابعاد ۵ اینچ در کنفرانس خبری خود معرفی نماید.

هر دوی این موبایل ها به چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ مجهزند

گفته شده هر دوی این موبایل ها به چیپست پرچمدار کوالکام - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر متل قو استان مازندران - یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ مجهزند و همراه با اندروید اوریو به دست کاربران خواهند رسید. سونی همچنین آنطور که اخبار و شایعات نشان میدهند در نظر دارد پرچمدار تازه خود را همراه با دوربین ۱۹ مگاپیکسلی موبایل XZ Premium با گشودگی دهانه لنز ƒ/1.8 عرضه نماید.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر متل قو استان مازندران

علاوه بر این طبق گفته بلس، سونی امسال حسگر اثرانگشت درون دکمه را کنار گذاشته و تصمیم گرفته این سیستم احراز هویت را به بخش پشتی بدنه موبایل هایش انتقال دهد.

باید - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر متل قو استان مازندران - اشاره کنیم که طبق شایعات تفاوت هایی میان - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر متل قو استان مازندران - نسخه استاندارد و کامپکت XZ2 وجود دارد؛ برای مثال هر دو طرف بدنه مدل استاندارد قرار است از شیشه ساخته - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر متل قو استان مازندران - شوند و این موبایل ضمن برخورداری از درگاه USB-C (برای انتقال دیتا و شارژ) از قابلیت شارژ بیسیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. این در حالی است که مدل کامپکت از قاب پلی کربنات در بخش پشتی برخوردار خواهد بود - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر متل قو استان مازندران - و قابلیت شارژ - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر متل قو استان مازندران - بیسیم در آن پشتیبانی نمی شود.

علاوه بر این موارد نسخه بزرگ تر XZ2 ظاهرا به قابلیتی متمایز مجهز است که بازخورد لرزشی را برای صدای آن به ارمغان می آورد و امکان سینک شدن یا یکسان سازی لرزش های دستگاه با صدا را فراهم می آورد.

اگر علاقمند به دریافت جزئیات بیشتر در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر متل قو استان مازندران - این باره هستید بهتر است اندکی صبور باشید و کنفرانس خبری سونی را در دیجیاتو دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone