🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  2. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  3. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  4. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  5. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37106.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

موبایل Moto G6 موتورولا احتمالاً به زودی عرضه می شود

یک موبایل جدید به تازگی مجوزهای لازم برای عرضه را از جانب رگولاتوری کشور آمریکا (FCC) دریافت کرده است. این محصول با شماره مدل XT1925 احتمالاً نسخه ای تازه از موبایل Moto G6 این برند ...

یک موبایل جدید به تازگی مجوزهای لازم برای عرضه را از جانب رگولاتوری کشور آمریکا (FCC) دریافت کرده است. این محصول با شماره مدل XT1925 احتمالاً نسخه ای تازه از موبایل Moto G6 این برند است که از دو درگاه ورود سیمکارت بهره می برد.

دریافت مجوز FCC نشان می دهد که موبایل مورد بحث فاصله چندانی تا عرضه ندارد. در اسناد منتشر شده در این خصوص مشخصات سخت افزاری موبایل جدید موتورولا ذکر نشده، اما شنیده های پیشین حاکی از آن است که این تلفن هوشمند میان - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رده مجهز به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۴۵۰ و - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ خواهد بود.

گفته شده نسبت تصویر در نسخه دو سیمکارته Moto G6 برابر با ۱۸:۹ بوده و متناسب با ظرفیت حافظه داخلی آن (۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی) حافظه رمی برابر با ۳ یا - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ۴ گیگابایت خواهد داشت. اسناد FCC تایید می کند که یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی لازم - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برای این مجموعه سخت افزارها را تامین خواهد کرد.

احتمالاً موبایل اقتصادی جدید موتورولا با قیمتی در حدود ۲۳۰ دلار روانه بازار شود، گرچه هنوز تاریخ آن اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone