🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  3. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37094.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

احتمال عرضه پد شارژ بی سیم اپل در ماه آتی

کمپانی اپل در رویداد معرفی آیفون های 2017 از شارژر بی سیم خود تحت عنوان «AirPower» نیز رونمایی کرد اما از آن زمان خبرهای چندانی در رابطه با آن منتشر نشده است. حالا اما وب سایت ...

کمپانی اپل در رویداد معرفی آیفون های 2017 از شارژر بی سیم خود تحت عنوان «AirPower» نیز رونمایی کرد اما از آن زمان خبرهای چندانی در رابطه با آن منتشر نشده است. حالا اما وب سایت ژاپنی MacOtakara در گزارشی مدعی شده که این شارژ از اوایل فرودین به بازار عرضه خواهد شد.

یکی از تفاوت های اصلی AirPower با دیگر پدهای شارژ، پشتیبانی همزمان از سه دستگاه است. در حال حاضر آیفون - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - های 2017، اپل واچ 3 و ایرپاد جدید با این پد سازگاری - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دارند اما از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آنجایی که AirPower از فناوری - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شارژ بی سیم Qi بهره می برد، می توان دیگر دستگاه های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - منطبق با این استاندارد را نیز با آن - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شارژ کرد.تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلاناحتمالا یکی از دلایل تاخیر در عرضه این محصول نیاز به اصلاح آن برای سازگاری با اپل واچ 3 بوده است، چرا که این ساعت به گونه ای - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - طراحی شده که با شارژ مغناطیسی مقعر غیر Qi اپل سازگار باشد. همین مساله باعث شده بود که پیدا کردن شارژ سازگار با اپل واچ 3 در بازار به چالشی برای کاربران منجر شود.

بر اساس این گزارش این اصلاحات باعث شده AirPower از سیگنالی رادیویی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برای شناسایی اپل واچ بهره برده و آن را از طریق Qi شارژ کند.

اپل هنوز به این گزارش واکنش نشان نداده اما فروشگاه این کمپانی تاریخ عرضه آن را سال - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جاری میلادی اعلام کرده است. از سوی دیگر کمپانی آمریکایی هنوز قیمت این دستگاه را اعلام نکرده اما برخی منابع بهای آن را 199 دلار اعلام کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone