🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  2. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  3. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  4. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  5. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37105.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اشعه لیزری که می تواند موبایل شما را به صورت بی سیم شارژ کند

پیشرفته ترین گجت های دنیا نیز وقتی بخواهید آنها را به کابل شارژ متصل کنید به نظر قدیمی و عقب افتاده می رسند. حتی راهکارهای شارژ بی سیم امروزی نیز تفاوت چندانی با نوع سیم ...

پیشرفته ترین گجت های دنیا نیز وقتی بخواهید آنها را به کابل شارژ متصل کنید به نظر قدیمی و عقب افتاده می رسند. حتی راهکارهای شارژ بی سیم امروزی نیز تفاوت چندانی با نوع سیم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دار خود ندارند. حال تصور کنید که بتوانید با یک - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اشعه لیزر از هر نقطه ای موبایل خود را شارژ کنید. این پیشرفتِ واقعی نیست؟

ظاهراً پاسخ محققین به این سوال مثبت است، چرا که پس از مدت ها تلاش گروهی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از آنها موفق شده اند نمونه ابتدایی از این فناوری را در مقیاس آزمایشگاهی توسعه دهند. نکته بسیار امیدوار - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کننده آن است که نمونه اولیه شارژر لیزری ساخته شده قادر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است با سرعتی برابر با یک شارژر USB معمولی ظرفیت باتری موبایل هوشمند شما را تکمیل کند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

برای شارژ لیزری یک سلول پیل القایی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به بدنه پشتی موبایلی هوشمند متصل شده است. این پیل می تواند - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - انرژی دریافتی توسط موج لیزر را به انرژی الکتریکی تبدیل نموده و از طریق کابل USB در اختیار باتری موبایل قرار دهد.

به منظور جلوگیری از گرم شدن بیش از حد بدنه موبایل با - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تابش لیزر، یک هیت سینک و فن خنک کننده نیز به این مجموعه اضافه شده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است. ضمن این که یک بازتابنده هم در کنار پیل مورد اشاره نصب شده تا در صورت قرار گرفتن هر چیزی در مسیر تابش لیزر، جریان آن را قطع نماید، چرا که امکان بروز سوختگی وجود دارد.

در حال حاضر لیزر مورد بحث قادر است توانی برابر با ۲ وات ساعت را به سطحی ۹ سانتی متر مربعی از فاصله حداکر ۴.۳ متری منتقل کند. ضمن اینکه امکان تامین همین میزان انرژی از فاصله ۱۲ متری نیز وجود دارد، اما سطح دریافت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کننده آن می بایست تا ۱ متر مربع افزایش یابد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

هنوز نمی توان با - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قطعیت در خصوص آینده این تکنولوژی اظهار نظر کرد. ملاحضات ایمنی زیادی در - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خصوص این روش وجود دارد. ضمن این که سخت افزار لازم برای این کار بسیار دست و پاگیر و گران قیمت است. با این - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - همه امید زیادی وجود دارد که طی سال های آینده همه این مشکلات برطرف شده و امکان شارژ بی سیم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به معنای واقعی کلمه برای گجت های ما فراهم شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone