🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35059.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

موبایل اکسپریا XZ3 Premium سونی همراه با نمایشگر 18:9 و اندروید P در راه است

با توجه به زمان بندی همیشگی سونی در رونمایی از موبایل های جدید، اخبار افشایی حاکی از این موضوع بوده اند که باید منتظر رونمایی از اسمارت فون اکسپریا XZ3 در تابستان و در جریان ...

با توجه به زمان بندی همیشگی سونی در رونمایی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - از موبایل های جدید، اخبار افشایی حاکی از این موضوع بوده اند که باید منتظر رونمایی از اسمارت فون اکسپریا XZ3 در تابستان و در جریان نمایشگاه IFA 2018 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - باشیم.حالا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - بنابر اطلاعاتی که اخیراً به دست آمده، سونی می خواهد نسخه ای ارتقایافته از موبایل اکسپریا XZ2 Premium را نیز روانه بازار کند که طی ماه آوریل به دست مشتریان رسیده بود.

موبایل اکسپریا XZ3 با شماره مدل «H8416» شناخته می شود و حالا مشخص شده که مدل پریمیوم آن نیز «H8614» نام گرفته و احتمالاً با بهبودهایی قابل توجه نسبت به مدل معمولی همراه خواهد بود. پیش از هر چیز، رزولوشن این دستگاه به مراتب بالاتر بوده و برابر با 3840x1920 پیکسل است. این یعنی XZ3 Premium از نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 برخوردار خواهد بود؛ آن هم در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - حالی که سونی مدتی پیش گفت نسبت ابعاد 16:9 تجربه بصری بهتری فراهم می کند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان

البته نکته عجیب - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - در اطلاعات اخیر اینکه رزولوشن دستگاه، دقیقاً آن چیزی نیست که انتظار داریم؛ زیرا موبایلی با نمایشگر 4K و نسبت ابعاد 18:9 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - باید رزولوشن 4320x2160 پیکسل را به نمایش درآورد. از این مسئله که بگذریم، ظاهراً اندروید 9.0 نیز به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب خواهد بود.

از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - منظر سایر مشخصات سخت افزاری، اکسپریا XZ3 Premium سونی احتمالاً با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از راه می رسد. وقتی نوبت دوربین می شود، بعید است شاهد ارتقایی چشمگیر باشیم و احتمالاً دوربین اصلی دوگانه، مثل مدل دیگر به سنسورهایی 19 و 12 مگاپیکسلی مجهز باشد و یک لنز 13 مگاپیکسلی هم روی پنل جلویی تعبیه شود.

با توجه به تاریخ عرضه موبایل اکسپریا XZ2 Premium، سونی احتمالاً عرضه XZ3 Premium را به اواخر ماه نوامبر موکول کرده باشد. با این همه، موبایل اکسپریا XZ3 قرار است در IFA 2018 رونمایی شود و شاید سونی تصمیم به معرفی مدل پریمیوم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - نیز بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone