🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  2. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  3. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  4. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  5. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35060.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

فشار مضاعف دولت آمریکا بر گوگل به خاطر همکاری با شرکت چینی هواوی

پس از آن که عمق همکاری های تکنولوژیکی کمپانی گوگل با وزارت دفاع آمریکا آشکار شد این شرکت تحت فشار شدید رسانه ها و افکار عمومی قرار گرفت و در نهایت ناچار شد از تمدید ...

پس از آن که عمق همکاری های تکنولوژیکی کمپانی گوگل با وزارت دفاع - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - آمریکا آشکار شد این شرکت تحت فشار شدید رسانه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - ها و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - افکار عمومی قرار گرفت و در نهایت ناچار شد از تمدید قرارداد خود با پنتاگون منصرف شود. حال به نظر می رسد به عنوان تلافی و به بهانه همکاری گسترده با شرکت چینی هواوی، بزرگترین موتور جستجوی دنیا تحت فشار دولت و قانونگذاران ایالات متحده قرار گرفته است.

در نامه ای که اخیراً جمعی از سناتورهای عمدتاً - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - جمهوری خواه به ساندار پیچای مدیر عامل کمپانی مورد بحث نوشته اند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - آمده که «شراکت استراتژیک» گوگل با کمپانی چینی منجر به ایجاد یک تهدید جدی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - برای امنیت ملی و مشتریان در خاک آمریکا می شود، چرا که این شرکت همکاری هایی نیز با آژانس های اطلاعاتی ایالات متحده دارد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان

این گروه از گوگل و هولدینگ مالک آن آلفابت درخواست کرده اند که در روابط تجاری خود با هواوی تجدید نظر کند، چرا که این شرکت روابطی عمیق با احزاب کومونیست در داخل چین دارد. لازم به ذکر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - است که برخی از مراجع اطلاعاتی دولت فدرال (بدون ارائه سندی مشخص) مدعی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - شده اند که کمپانی های بزرگ چینی مانند هواوی یا ZTE مشغول همکاری مستقیم با - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - دولت این کشور برای پیشبرد اهداف سیاسی-تجاری آن هستند.

چندی پیش نفر اول پلیس فدرال در یک جلسه استماع در کنگره اعلام کرده بود که آنها نگرانند هواوی توانسته باشد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - قدرت خود را در میان جامعه کمپانی های ارتباطی آمریکایی نفوذ بدهد. او همچنین در مورد خطرات امنیتی استفاده از تجهیزات ساخت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - برندهای چینی توسط سازمان های دولتی به جهت افزایش احتمال جاسوسی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - از طریق آنها هشدار داده است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان

یکی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - از سخنگویان گوگل در واکنش به این نامه به خبرگزاری - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - رویترز - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - گفته: «گوگل به مانند بسیاری از شرکت های آمریکایی، با تامین - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - کنندگان و سازندگان بسیاری از سرتاسر جهان از جمله هواوی همکاری تجاری دارد. در این قراردادها هیچگونه توافقی دال بر قرار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لنگرود استان گیلان - دادن اطلاعات کاربران در اختیار شرکت های دیگر وجود ندارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone