🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  4. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  5. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35031.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تصادفی ترین عدد دنیا چگونه ساخته می شود؟

واقعیت پیرامون ما و جهان هستی با قوانین و قواعد تصادفی درآمیخته اند و به همین دلیل دانشمندان همواره در تلاش هستند تا از این ویژگی طبیعی، یعنی تصادفی یا غیر قابل پیش بینی بودن، ...

واقعیت پیرامون ما و جهان هستی با قوانین و قواعد تصادفی درآمیخته اند و به همین دلیل دانشمندان همواره در تلاش هستند تا از این ویژگی طبیعی، یعنی تصادفی یا غیر قابل پیش - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بینی بودن، به عنوان ابزاری کاربردی در زندگی روزمره برای تولید عدد تصادفی استفاده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کنند.

تولید عدد تصادفی به ابزاری به نام «مولد» یا تولید کننده نیاز دارد که به روش فیزیکی یا محاسباتی این اعداد را تولید می کنند. خروجی این ابزارها در حوزه های مختلف از جمله شبیه سازی رایانه ای (مثلاً شبیه سازی مفاهیم طبیعی)، نمونه برداری (تولید نمونه تصادفی برای توصیف حالت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کلی سیستم)، آنالیز عددی (ابداع روش های جدید برای حل مسائل پیچیده)، برنامه نویسی و همچنین تصمیم گیری های احتمالی استفاده می شوند.

عدد تصادفی چیست؟

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان

عدد تصادفی عددی است که به شکل متوالی با دو شرط زیر رخ می دهند:

  1. مقادیر آنها به شکل یکنواخت روی بازه یا مجموعه مشخصی توزیع شده باشند
  2. پیش بینی مقادیر بعدی بر اساس مقادیر قبل یا کنونی ناممکن باشد

متداول ترین مجموعه برای تولید عدد تصادفی، مجموعه ارقام صفر تا نُه است. البته فرایند تولید به این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سادگی ها هم نیست. ساده ترین روش، انتخاب - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تصادفی از بین این ارقام است (مثلاً با استفاده از یک گردونه حاوی توپ های معرف رقم های فوق که در قرعه کشی ها استفاده زیادی دارد).

متخصصین آمار، ریاضیدان ها و دانشمندان علوم دیگر، سال هاست که به دنبال روش یا منبعی ایده آل و بدون - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نقص برای تولید عدد تصادفی هستند، ولی توفیق - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - چندانی به دست نیاورده اند. - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مسئله این است که هر الگوریتمی برای تولید عدد تصادفی با تعریف این اعداد در تناقض است، چون اعداد بعدی بر اساس اعداد کنونی و قبلی به دست می آیند.

راهکار دانشمندان NIST برای تولید عدد تصادفی

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان

مفهوم عدد تصادفی ارتباط تنگاتنگی با مباحث رمزنگاری و امنیت آنلاین دارد، ولی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سؤال اینجاست - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که آیا - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می توان به چیزی واقعاً تصادفی دست یافت؟ الگوریتم های کامپیوتری زیادی هستند که با تلاش فراوان عدد تصادفی تولید می کنند، اما گاهی اوقات می توان به سازوکار آنها پی برد و خروجی ظاهراً تصادفی را دوباره تولید کرد، ضمن اینکه بعضی از آنها به یک مقدار ورودی غیر تصادفی نیاز دارند.

آشفتگی مکانیک کوانتوم بهترین نمونه تصادفی را در اختیار دانشمندان می گذارد

رخدادهای تصادفی زیادی در جهان واقعی دیده می شوند که می توان - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از آنها بهره جست، مثلاً توپ های مورد استفاده در قرعه کشی بلیت های بخت آزمایی. با این حال اگر واقعاً - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قوانین فیزیک را درک کنید، شاید بتوانید رفتار توپ های درون گردونه را نیز پیش بینی نمایید. حالا دانشمندان مؤسسه ملی فناوری و استانداردها - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - (NIST) در آمریکا قصد دارند از آشفتگی مکانیک کوانتوم استفاده کرده و چیزی کاملاً تصادفی را خلق نمایند.

پیتر بیرهورست از مؤسسه NIST در این رابطه می گوید:

می توانم اطمینان بدهم که این آزمایش تصادفی است، البته - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تا زمانی که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سفر با سرعت بیشتر از نور را باور نداشته باشید.

وقتی صحبت از تصادفی بودن می کنیم، منظورمان - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - غیر قابل پیش بینی بودن است، یعنی حتی اگر فردی روش تولید عدد تصادفی شما را بداند و الگوریتم مربوط به آن را هم - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به خوبی بشناسد، باز هم نتواند خروجی را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پیش بینی کند. اینجاست که پای مکانیک کوانتوم به میان می آید، چون حتی برجسته ترین فیزیکدان ها هم این شاخه از علم فیزیک را با صفت «غیر قابل پیش بینی» می شناسند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان

فرض اصلی و اساسی در فیزیک کوانتوم این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است که کوچک ترین ذرات موجود در جهان هستی حائز یک سری ویژگی های ذاتی هستند، اما هیچگاه نمی توان با اطمینان در مورد مقدار این ویژگی در زمان خلق یا اندازه گیری آنها سخن گفت. در واقع اگر بتوانید چیزی را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خلق کنید که فقط دو حالت ذاتی داشته باشد، از ابتدا نمی دانید که کدام یک از دو حالت را به دست خواهید آورد، مگر اینکه به اندازه گیری آن اقدام کنید.

دو ذره در هم تنیده فقط در ارتباط با یکدیگر معنی پیدا می کنند

البته - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - همواره این احتمال وجود دارد که دستگاه مورد استفاده شما برای تولید یا اندازه گیری ذرات، سطحی از پیش بینی پذیری را در نتیجه آزمایش وارد کنند. به همین دلیل تیم مورد بحث از مؤسسه NIST یکی از مفاهیم کاربردی فیزیک - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کوانتوم به نام «در هم تنیدگی کوانتومی» (Quantum Entanglement) را به خدمت گرفتند.زمانی که دو ذره - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نور در یک - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - لحظه و به شکل همزمان تولید شوند و با یکدیگر بر هم کنش داشته باشند، به آنها - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - «در هم تنیده» می گوید و طبق اصول مکانیک کوانتومی، شما نمی توانید یکی را بدون دیگری درک کنید. به عبارت دیگر همواره ارتباطی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بین این دو ذره وجود خواهد داشت.

شاید در نگاه اول کل این ماجرا چندان تصادفی و غیر قابل پیش بینی به نظر نرسد، اما در واقعیت با این روش می توان تصادفی بودن ذاتی فیزیک کوانتوم را اندازه گیری کرد. بنابراین مادامی که ذرات نور تولید شده حائز ویژگی درهم تنیدگی کوانتومی باشند، می - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - توانید از فرایند اندازه گیری به عنوان یک روش برای تولید عدد تصادفی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کوانتومی استفاده کنید.

روش تولید عدد تصادفی کوانتومی

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان

این روش چندان هم ساده نیست. در آزمایش انجام شده توسط مؤسسه NIST از کابل - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - های L شکل فیبر نوری استفاده شده که طول هر یال آنها - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به 130 متر می رسد. در محل تقاطع دو یال (تقاطع L) یک جفت ذره نور با حالت در هم تنیده تولید می - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شود. برای تولید این ذرات نور، پرتو لیزر را از میان یک کریستال خاص عبور می دهند که قطبش خاص را در آنها ایجاد می کند.

در این روش باید فرض کنیم که هیچ چیزی با سرعت بیشتر از نور حرکت نمی کند

پس از تولید - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ذرات نور، هرکدام از آنها به یک سمت تقاطع فرستاده می شوند که در انتهای آن یک آشکارساز قرار گرفته است. البته در اینجا باید فرض کنید که هیچ چیزی با سرعت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بیشتر از نور حرکت نمی کند. فیزیکدان ها باید مطمئن باشند که ذرات تصادفی و همبستگی بین جفت ذرات، صرفاً نتیجه تصادفی از فرایند - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سنجش کوانتومی هستند و کسی اطلاعات دیگری را با سرعت بیشتر از نور بین آنها ارسال نمی کند. بنابراین با فرض اینکه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هیچ چیزی سرعت بیشتر از نور ندارد، مشکلی هم وجود نخواهد داشت.

بعد از این مرحله به پردازش سنگینی نیاز داریم. استفانو پیرونیو از دانشگاه آزاد بروکسل بلژیک در ارتباط با این آزمایش (که به تازگی در مقاله ای در نشریه نیچر به چاپ رسیده) می گوید:

این [مولد عدد تصادفی] - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دقیق ترین و ایمن - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ترین روش برای تولید عدد تصادفی است که تا به امروز ساخته شده، اما هم از نظر ابعاد بسیار بزرگ است و هم برای تولید تعداد محدودی رقم تصادفی به کار و فعالیت زیادی نیاز دارد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان

تولید - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - عدد تصادفی در این روش به شناسایی فوتون های در هم تنیده از طریق آزمایش کوانتومی نیاز دارد. در واقع برای تولید 1024 رقم باینری تصادفی از حدود 55 میلیون فوتون استفاده می شود و فرایند آزمایش حدود - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 10 دقیقه طول می شد. همان طور که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می دانید کامپیوترها اطلاعات به دست آمده را به جای مبنای 10 به صورت کُد باینری ذخیره می کنند، بنابراین 1024 رقم باینری تصادفی می تواند از یک تا 2 به توان 1024 را در بر بگیرد (به عبارتی یک کیلوبیت).

به گفته - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بیرهورست، با ساده تر شدن این روش، مثلاً از طریق کاهش مقیاس و سرعت عمل، - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می توان کاربردهای زیادی برای آن در فرایند تولید عدد تصادفی پیدا کرد. مثلاً NIST از ترکیب مولد عدد تصادفی کوانتومی را با بیکن عدد تصادفی سخن می گوید (نسخه اولیه بیکن تصادفی NIST در هر 60 ثانیه یک رشته بیت تصادفی را در بلوک های 512 بیتی تولید می کند و بلوک ها به شکل زنجیر وار به یکدیگر متصل هستند.)

به هر حال تولید عدد تصادفی واقعی هیچگاه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ساده نبوده و در دنیای کامپیوتر به یکی از آرزوهای دست نیافتنی بدل شده. حالا شاید این روش پر هزینه و دشوار بتواند به این رؤیای دیرین جامه عمل بپوشاند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone