🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35030.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سیستم اتوپایلوت تسلا خیابان را چگونه می‌بیند [تماشا کنید]

به تازگی ویدیویی در فصای مجازی منتشر شده و نشان می‌دهد که سیستم اتوپایلوت تسلا خیابان و اتوبان را به چه شکلی مشاهده می‌کند. این فیلم به طور دقیق نشان می‌دهد که سیستم اتوپایلوت تسلا که در ...

به تازگی ویدیویی در فصای مجازی منتشر شده و نشان می‌دهد که سیستم اتوپایلوت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - تسلا خیابان و اتوبان را به چه شکلی مشاهده می‌کند.

این فیلم به طور دقیق نشان می‌دهد که سیستم اتوپایلوت تسلا که در ماشین های الکتریکی این کمپانی تعبیه شده‌اند، توانایی تشخیص چه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - چیز‌هایی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - را دارند و در شناسایی چه مواردی ناتوانند.

کاربر یوتیوبی به نام greentheonly، با جمع آوری و استفاده از دیتای کلیدی بکار گرفته شده در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - سیستم اتوپایلوت موفق شده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - که ویدیویی کامل را تهیه کند.

همانطور که می‌دانید قابلیت اتوپایلوت تسلا با استفاده از دوربین‌ها، رادار و سنسور‌های دیگری که جلو، عقب و کناره‌های وسیله‌ی نقلیه تعبیه شده‌اند قادر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - است که تجربه‌ی ماشین های خودران را برای اتومبیل‌های تسلا به ارمغان آورد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان

هوش مصنوعی بکار رفته در سیستم اوتوپایلوت تسلا با بررسی داده های بدست آمده توسط سنسور‌ها و دوربین اشاره شده می‌تواند نحوه عملکرد صحیح ماشین را تخمین زده و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - دستوراتی نظیر ایستادن، حرکت کردن، کم یا زیاد کردن سرعت و به چپ یا - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - راست رفتن را مخابره کند.

در این ویدیو به دور موارد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - به خصوصی دایره کشیده شده است. هوش مصنوعی تسلا - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - مجبور شده در لحظه این موارد را پردازش کرده و آنها را بشناسد تا بتواند تصمیم درستی در رانندگی بگیرد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان

این موراد شامل ماشین‌های دیگر، لامپ‌های کنار خیابان، پیاده رو، صندوق‌های پست، علائم راهنمایی و رانندگی و دیگر خطرات احتمالی دیگر می‌شود.

رنگ دایره‌های - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - کشیده شده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - به دور این موارد نیز در واقع وضعیت حرکتی آنها را به نمایش می‌گذارد. دایره‌های سبز - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان - رنگ در حال حرکت هستد، دایره‌های زرد نیز اشیائی  متحرکی هستند که در نقطه‌ای متوقف شده‌اند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تربت جام استان خراسان

اجسام ساکن نیز با رنگ نارنجی مشخص شده اند اما مواردی که سیستم اتوپایلوت نتوانسته ماهیتشان را تخمین زند به رنگ قرمز مشخص شده‌اند.

علاوه بر این اندازه‌ی دایره‌های اشاره شده، فاصله‌ اشیا با ماشین را نشان می‌دهد و می‌تواند به هوش مصنوعی کمک کند که زمان مناسب برای عکس العمل خود را انتخاب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone