🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  2. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  3. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35041.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

حمله هکر‌های المپیک به آزمایشگاه‌های پیشگیری از جنگ‌‌ های بیولوژیک

تیم هکری که پیش از این موفق شده‌ بودند که به سیستم‌های مسابقات المپیک زمستانی 2018 نفوذ کنند هنوز فعالند و اکنون به نظر می‌رسد هکر‌های المپیک اهداف مهمتر و خطرناکتری برگزیده‌اند. به تازگی کمپانی کسپرسکی ...

تیم هکری که پیش از این موفق شده‌ بودند که به سیستم‌های مسابقات المپیک زمستانی 2018 نفوذ کنند هنوز فعالند و اکنون به نظر می‌رسد هکر‌های المپیک اهداف مهمتر و خطرناکتری برگزیده‌اند.

به تازگی کمپانی کسپرسکی کشف کرده که گروهی که به نام نابودگران المپیک معروف شده اند، حملات فیشینگ زیادی به آزمایشگاه‌های پیشگیری از جنگ‌‌های بیولوژیک واقع در اکراین و اروپا بکند. این گروه ایمیل‌های فیشینگ دیگری نیز به تشکیلات مالی روسیه فرستاده است.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

روش‌های بکار گرفته شده یه روش‌های قبلی این تیم بسیار شباهت دارد. آنها کد ماکروی زیرکانه‌ای در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اسناد مخفی کرده و با ایجاد یک دام، سعی کردند به سیستم‌های این شبکه‌ها نفوذ کنند. آنها برای مخفی کردن اقداماتشان هم تلاش زیادی کرده‌اند تا مشاهده‌کنندگان نتوانند با متد‌های ساده و معمولی، این حملات را ردیابی کنند.

با اینکه کسپرسکی مستقیماً - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مقصری برای حملات - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فیشینگ یاد شده اعلام نکرده اما باور دارد که نشانه هایی مبنی بر دست داشتن روسیه در این حملات وجود دارد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

بیشتر افرادی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که به ایمیلشان حمله شده، اشخاصی هستند که قرار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است در کنفرانسی با موضوع تهدیدات بیولوژیکی با میزبانی آزمایشگاه‌های Spiez شرکت کنند.

در حال حاضر این آزمایشگاه در مورد قتل و مسموم شدن جاسوس دوجانبه‌ی روسی یعنی Sergei Skripal و دخترش تحقیق می‌کند. این مسئله به گفته - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کسپرسکی می‌تواند از انگیزه‌های روسیه برای حمله سایبری به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این آزمایشگاه باشد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

بعلاوه، این کمپانی فعال در زمینه امنیت سایبری، مدعی شده که پیغام های نوشته شده در این ایمیل‌ها به زبان روسی نوشته شده است و حتی یکی از این پیغام‌ها دقیقا به کلمه‌ی حمله‌ی Skripal اشاره کرده است.

البته پیش از این نیز روسیه در مورد حمله سایبری به سیستم های المپیک زمستانی، تمام اتهام ها رد کرد و مدعی شد که کره شمالی دست به چنین اقدامی زده است. حال باید دید که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بازهم این کشور سعی خواهد کرد که توجه کاربران جهانی را متوجه مسئله دیگری کند و از اتهامات جدید نیز جان سالم به در برد؟

 

تماشا کنید: رقابت ربات ها در رشته آلپاین اسکی المپیک زمستانی 2018

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تندیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام مرکز شما منطقه روستای سوره سلماس هم سرویس میده
پاسخ: بله در روستای سوره شهر سلماس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone