🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  2. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35040.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپل می خواهد آیفون را جایگزین کلیدهای اتومبیل شما کند

کنسرسیوم اتصالات اتومبیل، سازمانی که اپل هم یکی از اعضای آن است خبر از انتشار Digital Key Release 1.0 داده است؛ راهکاری تازه که استانداردهای جدیدی را بنیان گذاشته و به کاربران اجازه می دهد ...

کنسرسیوم اتصالات اتومبیل، سازمانی که اپل هم یکی از اعضای آن است خبر از انتشار Digital Key Release 1.0 داده است؛ راهکاری تازه که استانداردهای جدیدی را بنیان گذاشته و به کاربران اجازه می دهد تا کلید دیجیتالی یک اتومبیل را روی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - اسمارت فون خود دانلود کنند. این سیستم که «اتصالی یکپارچه» و سازمانی میان دیوایس و اتومبیل برقرار می کند، از همین حالا برای استفاده از سوی کمپانی های فعال در این زمینه آماده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - است.

گذشته از اپل، کمپانی های بزرگی به عضویت کنسرسیوم مورد اشاره درآمده اند که از جمله آنها می توان به آئودی، بی ام دبلیو، جنرال - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - موتورز، هیوندای، ال جی الکترونیکس، پاناسونیک، سامسونگ و فولکس واگن اشاره کرد.

کلید دیجیتالی جدید کنسرسیوم اتصالات اتومبیل، برپایه تکنولوژی NFC کار می کند و توسعه یافته تا امکان قفل کردن، باز کردن قفل، روشن کردن موتور و به اشتراک گذاری دسترسی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - اتومبیل از طریق دیوایس های هوشمند مثل آیفون میسر شود.

این سیستم امنیت بالایی داشته و به تولیدکنندگان اتومبیل اجازه می دهد به کمک زیرساخت Trusted Service - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - Manager که خود بر NFC مبتنی است، یک کلید دیجیتالی را به موبایل های هوشمند انتقال دهند. با توجه به تمایلی که مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نشان داده اند، کنسرسیوم اتصالات اتومبیل از همین - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - حالا توسعه Digital Key 2.0 را آغاز کرده که استانداردهای پروتکل تشخیص هویت میان اتومبیل و دیوایس هوشمند را معین خواهد کرد.

ناگفته نماند که برخی تولیدکنندگان اتومبیل مانند آئودی از همین حالا سرویس کلید دیجیتالی را به مشتریان خود ارائه می کنند اما برخی دیگر مثل فولکس واگن، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آستارا استان گیلان - به دنبال بهره گیری از آن در آینده نزدیک هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرشان نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خب عزیزان، من خودم که اینجا نبودم ولی شنیدم که یکی از دوستان به نام تعمیرچی جارو برقی الکترو لوکس ZUOQUATTRO رو در منزل یک مشتری در شهر آستارا انجام داده، اما مشتری از انجام کار نارضایت بوده. این خیلی ناراحت کننده است که در بعضی مواقع خدمات ارائه شده به مشتریان قابل قبول نباشد. امیدواریم که دوستان الو تلاش کنند که از این به بعد بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند و هرگز از رضایت مشتری غافل نشوند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone