🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35037.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

جک ما: دکتر ماهاتیر محمد الهام بخش من برای تاسیس علی بابا بود

جک ما، موسس علی بابا به عنوان فردی آینده نگر در زمینه تجارت الکترونیک شناخته می شود اما وی اخیرا فاش کرده که ایده های خود را از ماهاتیر محمد، بنیانگذار مالزی نوین الهام گرفته ...

جک ما، موسس علی بابا به عنوان فردی آینده نگر در زمینه تجارت الکترونیک شناخته می شود اما وی اخیرا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آمل استان مازندران - فاش کرده که ایده های خود را از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آمل استان مازندران - ماهاتیر محمد، بنیانگذار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آمل استان مازندران - مالزی نوین الهام گرفته است.

علی بابا امروزه یکی از بزرگترین شرکت های فناوری و فروشگاه های آنلاین در دنیا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آمل استان مازندران - است که نوزده سال قبل توسط جک ما تاسیس - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آمل استان مازندران - شد و حالا موسس خود را به ثروت و شهرتی بی نظیر رسانده است.

او که حالا پنجاه و سه سال دارد اخیرا اعلام کرده که برنامه های ماهاتیر محمد برای تبدیل پایتخت مالزی به یک مرکز کسب و کار فناوری او - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آمل استان مازندران - را به راه اندازی یک کسب و کار دیجیتال تشویق کرده با این امید که فناوری را در چین متحول سازد.تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آمل استان مازندرانوی مدی شده که ایده این کسب و کار حین خواندن مقاله ای درباره احداث یک منطقه اقتصادی ویژه با فناوری پیشرفته به نام Multimedia Super Corridor در کوالالامپور به ذهن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آمل استان مازندران - وی خطور کرده است:

با خواندن این مقاله به این فکر افتادم که اگر مالزی می تواند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آمل استان مازندران - چنین ایده نابی را اجرا کند چرا ما چینی ها نتوانیم؟ چرا من اینکار را از آپارتمان خودم شروع - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آمل استان مازندران - نکنم؟

اینطور بود که ایده های دکتر محمد الهام بخش من برای شروع کار شد و به این خاطر از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آمل استان مازندران - او تشکر می کنم.

در کمتر از دو سال جک ما علی بابا را با کمک سه نفر دیگر تاسیس کرد و حالا این فروشگاه در عرضه جهانی به رقابت می پردازد.

اگرچه دکتر ماهاتیر محمد اکنون ۹۲ سال سن دارد اما ائتلاف تحت رهبری او با عنوان ائتلاف امید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر آمل استان مازندران - اخیرا در چهاردهمین انتخابات سراسری مالزی با کسب اکثریت ۱۲۲ کرسی در انتخابات مجلس نمایندگان به پیروزی رسید.

جک ما یکی از نخستین افراد سرشناس چین بود که پس از این انتخابات برای دیدار با ماهاتیر محمد راهی کوالالامپور شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone