🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  4. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35028.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ربات‌ها در آینده می‌توانند ذهن کاربران را بخوانند؟

این روزها، دوستداران صنعت تکنولوژی از پیشرفت روزافزون هوش مصنوعی و ربات‌ها باخبرند اما به نظر میٰرسد که سرعت پیشرفت این حوزه بسیار سریعتر از آن است که تصور شده چرا که محققان دانشگاه MIT راهی ...

این روزها، دوستداران صنعت تکنولوژی از پیشرفت روزافزون هوش مصنوعی و ربات‌ها باخبرند اما به نظر میٰرسد که سرعت پیشرفت این حوزه بسیار سریعتر از آن است که تصور شده چرا که محققان دانشگاه MIT راهی پیدا کرده‌اند که انسان می‌توانند تنها با استفاده از  امواج ذهنی و حرکت دستش با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ربات‌ها ارتباط برقرار کند.

بدین ترتیب در آینده ای نزدیک کاربران می‌توانند این ربات‌‌ها را به وسیله‌ی دستورات ذهنی خود کنترل کنند. محققان باور دارند که ربات ها - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قادر خواهند بود به راحتی سیگنال‌های مغز را دریافت کرده و بر اساس آن بتواند عملیاتی را انجام داده یا حرکت خاصی را انجام دهند.

البته کاربران برای استفاده از این تکنولوژی مخصوص هنوز باید گجت‌هایی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را به تن داشته باشند تا آنها بتوانند حرکت‌هایی صورت گرفته توسط افراد را شناسایی کنند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

محققان دانشگاه MIT باور دارند که این سیستم می تواند روزی به مرحله‌ی فوق العاده‌ای برسد. آنها درباره سیستم طراحی شده خود می‌گویند:

«این گجت می تواند با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ارسال سیگنال‌های بازخورد مغز روبات به انسان این قابلیت را بدهد که ماشین‌ها را ذهن و حرکت انگشتانشان کنترل کنند. این مسئله موجب می‌شود که دیگر نیازی به برنامه‌ها و روش‌های پیچیده‌ای برای کنترل روبات‌ها نباشد. ما موفق شده ایم با استفاده از بازخورد‌های عضله‌ای، شرایطی فراهم آوریم که حرکات کوچک نیز بتوانند ربات‌ها - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را کنترل کنند.»

تیم تحقیقاتی اشاره شده توسط Joseph DelPreto رهبری می‌شود و از رباتی شبیه انسانی به نام بکستر استفاده می‌کند. جالب - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اینجاست که کمپانی بوئینگ روی این پروژه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سرمایه گذاری کرده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است. بکستر توانسته که در ۷۰ تا ۹۷ درصد آزمایش‌‌ های صورت گرفته، هدف درست را انتخاب کرده و موفقیت آمیز عمل کند.

این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سیستم می‌تواند در آینده‌ای نزدیک توسط بسیاری از افراد نظیر کارگرانی معلول استفاده گردد. علاوه بر این تکنولوژی یاد شده می تواند به کمک بسیاری از سالمندان نیز بیاید تا آنها بتوانند به راحتی رباتها را بدون دخالت گجت های دیگر کنترل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone