🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  3. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35045.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پتنت هواوی از طراحی جدید برای موبایل با نمایشگر بدون حاشیه حکایت دارد

هواوی پتنتی را از یک طرح نوآورانه ثبت کرده که امکان کاهش بیش از پیش حاشیه های نمایشگر موبایل را فراهم می کند. سری پی ۲۰ را می توان بزرگترین تلاش هواوی برای توسعه موبایل ...

هواوی پتنتی را از یک طرح - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان - نوآورانه ثبت کرده که امکان کاهش بیش از پیش حاشیه های نمایشگر موبایل را فراهم می کند.

سری پی ۲۰ را می توان بزرگترین تلاش هواوی برای توسعه موبایل با نمایشگر بدون حاشیه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان - تلقی کرد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان - اما جدیدترین پتنت این کمپانی حاکی از برنامه های بلندپروازانه چینی ها در این زمینه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان - است.

در پتنت موبایل با نمایشگر بدون - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان - حاشیه که تنها چند ماه از ثبت آن می گذرد فرایندی شرح داده شده که طی آن تمامی حاشیه های زائد حذف می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان - شوند.تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان

بر این اساس با استفاده از فریم های - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان - متداول فعلی امکان تولید اسمارت فون بدون حاشیه وجود نخواهد داشت. مهندسان چینی با توجه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان - به این مسئله طرح جدیدی را ابداع کرده اند که در آن کل فرایند ساخت از پنل پشتی شروع می شود. در مرحله دوم نمایشگر درون این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان - پنل تعبیه شده و دو نوار فلزی در طرفین آن قرار می گیرند که در نهایت به افزایش چشمگیر نسبت نمایشگر به بدنه منجر خواهد شد.

هواوی در پتنت خود تاکید کرده این طراحی مدرن هیچ چالش خاصی را به همراه نخواهد داشت چرا که به لطف استفاده از مواد چسبنده قوی کماکان مقاومت آن در برابر گرد و غبار و آب حفظ خواهد شد. علاوه بر این با بهره گیری از مواد مستحکم در پنل پشتی احتمال خم شدن موبایل از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان - بین خواهد رفت.

علی رغم ادعای هواوی مبنی بر عدم وجود معایب احتمالی در این پتنت، به نظر می رسد اتصال نوارهای فلزی کناری به بدنه از طریق مواد چسبناک چندان کارآمد نبوده و در صورت سقوط یا ضربه دیدن موبایل مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

در هر صورت پتنت موبایل با نمایشگر بدون حاشیه را می توان گامی در راستای افزایش میزان فروش موبایل های هوشمند قلمداد کرد که به گفته «یو چنگدانگ» مدیرعامل این شرکت در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان - سال جاری به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بانه استان کردستان - ۲۰۰ میلیون دستگاه خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone