🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36814.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

فوجی فیلم از دوربین X-H1 با تمرکز روی قابلیت های فیلمبرداری رونمایی کرد

کمپانی فوجی فیلم به تازگی از دوربین X-H1 رونمایی کرد. شاید در نگاه اول ظاهر بدنه و ابعاد آن سبب شود آن را در رده دوربین های عکاسی DSLR دسته بندی کنید، اما در اصل ...

کمپانی فوجی فیلم به تازگی از دوربین X-H1 رونمایی کرد. شاید در نگاه اول ظاهر بدنه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و ابعاد آن سبب شود آن را در رده دوربین های عکاسی DSLR دسته بندی کنید، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اما در اصل با محصولی مواجهیم که بیشتر یک دوربین فیلمبرداری نیمه حرفه ای در ابعاد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کامپکت است. دوربینی که جای خالی آن در محصولات کمپانی ژاپنی به شدت احساس - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می شد.

دوربین جدید ژاپنی ها همانند نسل قبل خود - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - (X-T2) مجهز به یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی از نوع «X-Trans III» و در ابعاد APS-C است. اما همان طور که پیش تر اشاره شد، به لطف برخی تغییرات و قابلیت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کاملاً جدیدی که فوجی فیلم برای آن در نظر گرفته، این دوربین تبدیل به گزینه ای ایدال برای ثبت ویدیوهای حرفه ای شده است.

ویژگی برتر این دوربین بهره مندی از لرزشگیر اپتیکال پنج محوره داخلی است

به طور حتم بهره مندی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از لرزشگیر اپتیکال پنج محوره (IBIS) داخلی بزرگترین و منحصر به فرد ترین قابلیتی است که شرکت سازنده برای دوربین X-H1 در نظر گرفته است. به لطف این قابلیت کاربر می تواند بدون توجه به نوع لنز مورد استفاده و در هر شرایطی تصویری شفاف و بدون - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - لرزش را در اختیار داشته - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - باشد. به خصوص که بهترین لنزهای عرضه شده توسط Fujifilm معمولاً فاقد این قابلیت هستند.

دوربین - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مورد بحث - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می تواند ویدیوهایی را با کیفیت DCI 4K (رزولوشن ۲۱۶۰×۴۰۹۶) و با گاموت رنگ استاندارد Rec.2020 و با بیت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ریت ۲۰۰Mbps به ثبت برساند. امکان گرفتن تصاویر اسلوموشن نیز با رزولوشن فول اچ دی و با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه وجود - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دارد.

کاربر دوربین X-H1 می تواند برای داشتن کیفیت صدای بهتر از میکروفن های حرفه ای اکسترنال استفاده نماید، ضمن این که کیفیت میکروفن داخلی این محصول نیز نسبت به نسل قبل به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

علاوه بر این ها، یک حالت شبیه ساز فیلمبرداری جدید موسوم به Eterna نیز در دوربین جدید ژاپنی ها تعبیه شده که کنترل بیشتری را روی محدوده و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دمای رنگ دلخواه (در مرحله تدوین) فراهم می آورد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

بر روی کاغذ دوربین X-H1 می تواند بسیاری از بزرگان همرده خود همچون GH5 پاناسونیک را شکست دهد، اما به نظر می رسد عمده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مشتریان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آن کسانی باشند که مدت هاست کاربر ساخته های فوجی فیلم بوده و همواره - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جای خالی یک دوربین حرفه ای با این ابعاد را برای ثبت ویدیوها در سبد محصولات این شرکت خالی می دیده اند.

با همه این ها نباید تصور کرد که محصول جدید Fujifilm در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - عرصه عکاسی حرف خاصی برای گفتن ندارد. به خصوص اگر این محصول را با تعدادی از لنزهای جدید و قدیمی های مشهور ساخت این شرکت همراه کنید.

دوربین X-H1 فوج فیلم قرار است از حدود دو ماه دیگر و با قیمت ۱۹۰۰ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دلار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در سرتاسر دنیا روانه بازارها شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone