🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36218.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپل جستجوی تصاویر و به اشتراک‌گذاری را در iOS 12 بهبود بخشیده

اپل سیستم عامل جدید خود را معرفی کرد و از امکانات iOS 12 می‌توان به موارد بسیاری اشاره کرد. یکی از این ویژگی‌های جدید اما جدال مستقیمی است که اپل با گوگل فوتوز در پیش ...

اپل سیستم عامل جدید خود را معرفی کرد و از امکانات iOS 12 می‌توان به موارد بسیاری اشاره کرد. یکی از این ویژگی‌های جدید اما جدال مستقیمی است که اپل با گوگل فوتوز در پیش گرفته.

از آنجایی که تلفن‌های هوشمند حالا بهترین راه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر همدان استان همدان - انسان‌ها برای ثبت و ضبط همه چیز شده، نباید اهمیت تصاویری که هر روز با موبایل خود ثبت می‌کنیم را فراموش کنیم.

این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر همدان استان همدان - شرکت در مراسم توسعه دهندگان خود، WWDC 2018 اعلام کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر همدان استان همدان - قصد دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر همدان استان همدان - امکانات iOS 12 را ارتقا بخشیده و ویژگی‌هایی به اپلیکیشن فوتوز در iOS اضافه کند. بخش جستجو نیز بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر همدان استان همدان - قدرتمندتر شده و دستگاه مجهز به iOS 12 شما حالا بهترین عکس‌ها را جمع‌آوری کرده و پیشنهاد به اشتراک‌گذاری آن‌ها را می‌دهد.

قابلیت به اشتراک گذاری بر اساس شناخت چهره افرادی که به آن نشان داده‌اید کار می‌کند و متوجه می‌شود با چه افرادی زمان سپری کرده‌اید. وقتی گالری تصاویر را با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر همدان استان همدان - آن افراد به اشتراک بگذارید (که البته از قابلیت رمزگذاری دو طرفه استفاده می‌کند)، موبایل گیرنده آن تصاویر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر همدان استان همدان - بهترین عکس را بر می‌گزیند تا در آرشیو خود نگه دارد.

وبلاگ نویسی دیجیاتو از مراسم اپل را می‌توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر همدان استان همدان - از این صفحه بخوانید. برای مطالعه اخبار بیشتر از رویداد WWDC 2018 روی این لینک کلیک کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone