🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25446.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اینتل از اولین تراشه‌های مخصوص هوش مصنوعی در فضای ابری رونمایی کرد

اینتل از دو تراشه نروانا جدید به نام «پردازنده شبکه عصبی نِروانا» (Nervana) مخصوص هوش مصنوعی در فضای ابری رونمایی کرد. این چیپست ها NNP-T1000 و NNP-I1000 نام داشته و اولین پردازنده های ASIC (مدارهای ...

اینتل - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - از دو تراشه نروانا جدید به نام «پردازنده شبکه عصبی نِروانا» (Nervana) مخصوص هوش مصنوعی در فضای ابری رونمایی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - کرد.

این چیپست ها NNP-T1000 و NNP-I1000 نام داشته و اولین پردازنده های ASIC (مدارهای مجتمع با کاربرد خاص) این شرکت هستند که برای هوش مصنوعی در فضای ابری تولید شده اند.

تراشه NNT-T مخصوص آموزش هوش مصنوعی به شکلی «متوازن» بوده و قابلیت به کارگیری در کامپیوترهای کوچک و ابرکامپیوترها را دارد. مدل NNP-I نیز توانایی پردازش محاسبات استنتاجی «سنگین» را دارد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران
تراشه NNP-I

اینتل علاوه بر معرفی تراشه های - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - فوق، از نسل بعد واحد پردازش بینایی کامپیوتری خود به نام Movidius رونمایی کرد. به گفته این شرکت معماری جدید به کار رفته در این تراشه، 10 برابر عملکرد بهتری در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - محاسبات استنتاجی داشته - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - و مدیریت بهره وری را 6 برابر بهتر از رقبا انجام می دهد. البته باید دید این ادعاها در دنیای واقعی تا چه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - حد صحت دارند.

تولید این محصول می تواند جهش بزرگی برای بهبود عملکرد هوش مصنوعی محسوب شود؛ حداقل برای کمپانی هایی که به محصولات رقبایی همچون انویدیا وابستگی ندارند. اینتل هشدار داده بود که استفاده ریسک پذیر از - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - هوش مصنوعی، به افزایش دو برابری عملکرد در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - هر 3.5 ماه یکبار نیاز دارد و این اتفاق در صورت وابستگی کمپانی ها به CPUهای سنتی روی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - نخواهد داد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران
تراشه NNT-T

غول های اینترنتی مثل فیسبوک و بایدو برای هوش مصنوعی خود وابستگی زیادی به اینتل دارند. بنابراین امکان - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - دارد در آینده تاثیر این محصولات را - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - در بارگذاری سریع تر سایت ها - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - و قابلیت های پیشرفته تر هوش مصنوعی شاهد باشیم.

اینتل با تولید تراشه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - های مبتنی بر هوش مصنوعی غریبه نیست. - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر رویان استان مازندران - این تراشه ساز اواخر مهر ماه 96 از اولین نسل پردازنده های شبکه عصبی نِروانا رونمایی کرد و در آن دوران 96 درصد از سهم بازار سرورها را در اختیار داشت.

تراشه Movidius نیمه اول سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone