🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19069.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن‌ها برای دانلود والپیپر زنده

کاملا به سلیقه‌تان بستگی دارد. بعضی‌ها دوست دارند والپیپر گوشی فقط یک عکس ثابت و مرده نباشد و در آن جنب و جوش و فعالیت ببینند؛ فارغ از اینکه چنین والپیپری چقدر می‌تواند روی مصرف ...

کاملا به سلیقه‌تان بستگی دارد. بعضی‌ها - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - دوست دارند والپیپر گوشی فقط یک عکس ثابت و مرده نباشد و در آن جنب و جوش و فعالیت ببینند؛ فارغ از اینکه چنین والپیپری چقدر می‌تواند روی مصرف باتری تأثیرگذار باشد.

اگر شما هم خودتان را در دسته طرفداران والپیپر زنده یا لایو والپیپر می‌بینید، خوشحال باشید چرا که ده‌ها اپلیکیشن تخصصی در دنیای اندروید فقط برای تأمین والپیپرهای زنده طراحی شده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم با چند مورد از بهترین آن‌ها آشنا شویم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

Cartogram

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان

یک اپلیکیشن والپیپر برای سلایق خاص. با Cartogram می‌توانید یک نقشه شخصی‌سازی شده از شهری که دوست دارید را به صفحه گوشی‌تان بیاورید، نقشه‌ای که با جابجایی شما حرکت هم می‌کند.

Cartogram امکان تعیین رنگ نقشه را به خودتان می‌سپارد ضمن اینکه یک حالت OLED جذاب هم دارد که برای دوستداران تم‌های دارک آماده شده. البته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - باید بدانید که به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - غیر از والپیپر زنده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - امکان قرار دادن والپیپرهای ثابت را هم در این اپلیکیشن خواهید داشت.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان

Cartogram

سازنده: Round Tower قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19 مگابایت زبان:

KLWP Live Wallpaper Maker

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان

هر والپیپر زنده ای باب میلتان نیست؟ با KLWP دست به کار شوید و والپیپر زنده خودتان را بسازید. اکثر والپیپرهایی که می‌توانید با این اپ بسازید شامل عکس، ساعت، اطلاعات هواشناسی، فیدهای RSS و اطلاعات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - سیستمیک گوشی هستند.

هر چند با دانلود نسخه پرو امکانات بیشتری برایتان آزاد می‌شود تا دستتان در ساخت والپیپر زنده بازتر باشد. جالب است بدانید که کاربران زیادی با استفاده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - از این اپلیکیشن دست به ساخت والپیپرهای زنده زده‌اند که با جستجو در گوگل پلی به تعداد قابل توجهی از آن‌ها می‌رسید. والپیپرهای ساخته شده توسط کاربران به شکل یک اپلیکیشن مستقل از طریق گوگل پلی قابل نصب روی KLWP هستند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان

KLWP Live Wallpaper Maker

سازنده: Kustom - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - Industries قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 20 مگابایت زبان:

والپیپرهای زنده Maxelus

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان

Maxelus یکی از توسعه‌دهندگان خوش ذوق اندروید است که بخش اعظم تلاش‌هایش، در راه ساخت والپیپرهای زنده چشم‌نواز بوده. با ورود به صفحه این توسعه‌دهنده در گوگل پلی تعدادی از این اپلیکیشن‌ها را می‌بینید که عمدتا روی تم‌های فضایی و کهکشانی تمرکز دارند.

از جمله محبوب‌ترین این اپلیکیشن‌ها Space Colony، Supermassive Black Hole، Alien Shapes و Symphony of Colors هستند که بد نیست نیم نگاهی به آن‌ها داشته باشید. همه این اپلیکیشن‌ها والپیپرهای - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - بسیار باکیفیت و چشم‌نوازی دارند که از نصب هر کدام پشیمان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - نمی‌شوید.

Muzei Live Wallpaper

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان

یک اپ والپیپر زنده برای دوستداران هنر. Muzei در اصل والپیپرهای متحرک ارائه نمی‌کند، بلکه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - هر چند ساعت صفحه گوشی‌تان را به یک اثر نقاشی مشهور مزین می‌کند که عمدتا آثار کلاسیک نقاشان بزرگی مثل پابلو پیکاسو، وینسنت ون گوگ، سالوادور دالی و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - رنه ماگریت هستند.

این اپلیکیشن از Android Wear هم پشتیبانی می‌کند ضمن این که تصاویر محبوبتان را هم می‌توانید به عکس‌های تعویض‌شونده اضافه کنید تا تنوع والپیپرهایتان افزایش پیدا کند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان

Muzei Live Wallpaper

سازنده: Roman Nurik and Ian Lake قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5 مگابایت زبان:

Walloop

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان

والوپ نه فقط یک مرجع عالی برای دانلود والپیپرهای زنده، بلکه یکی از بهترین منابع دانلود والپیپر است که در اندروید وجود دارد. والپیپرهای این اپلیکیشن در دسته‌بندی‌های منظمی قرار گرفته‌اند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - و امکان جستجو بر اساس کلیدواژه هم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - در اختیارتان قرار گرفته، کیفیت تصاویر بسیار بالاست - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - و به صورت رایگان می‌توانید از اپلیکیشن بهره ببرید.

البته باید در نسخه رایگان انتظار مواجه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - شدن با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - تبلیغات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - را هم داشته باشید. خوشبختانه این تبلیغات - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - خیلی تهاجمی نیستند و می‌شود با آن‌ها کنار آمد، اما اگر تحملشان را ندارید نسخه آنلاک اپلیکیشن را می‌توانید از دانلودسنترهای مشهور دانلود کنید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان

™WALLOOP

سازنده: Walloop قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:

Oajoo Device - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - Info Wallpaper

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان

این اپلیکیشن برای گیک‌های واقعی طراحی شده، کسانی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - که دوست دارند اطلاعات فنی دیوایس خود را به شکل یک والپیپر زنده در پس‌زمینه ببینند. والپیپرهای Oajoo جلوه شلوغی به فضای کارتان می‌دهند که ممکن است باب میل بعضی‌ افراد نباشد، اما با شخصی‌سازی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - تصاویر اپلیکیشن می‌توانید تا حدی تأثیر این شلوغی را کم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - کنید.

به طور مثال تغییر رنگ و فونت می‌تواند تأثیر نسبتا قابل توجهی روی شلوغی صفحه‌تان بگذارد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان

Oajoo Device Info Wallpaper

سازنده: OAJOO قیمت: 0 دسته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.1 مگابایت زبان:

اگر شما هم اپلیکیشن خوبی برای دانلود والپیپر زنده می‌شناسید، از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - شما دعوت می‌کنیم که آن را با ما و سایر خوانندگان دیجیاتو به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکدخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرگاه شما شهرک مخابرات هشتپر هم اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در شهرک مخابرات شهر هشتپر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone