🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31889.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مرحله دوم پورشه Next OI آغاز شد؛ رقابتی برای تولید اپلیکیشن های مخصوص خودرو

سال گذشته بود که پورشه با همکاری استارتاپ HIGH MOBILITY رقابتی را به نام Next OI راه اندازی کرد. در این رقابت علاقه مندان می توانستند ایده های خلاقانه خود برای محصولات آینده پورشه را ...

سال گذشته بود که پورشه با همکاری استارتاپ HIGH MOBILITY رقابتی را به نام Next OI راه اندازی کرد. در این رقابت علاقه مندان می توانستند ایده های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خلاقانه خود برای محصولات آینده پورشه را مطرح کرده و آنها را در قالب یک اپلیکیشن معرفی کنند.

حال با برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC) خبر می رسد نسخه دوم این رقابت ها کلید خورده و از توسعه دهندگان سرتاسر جهان برای ارایه راهکارهایی در زمینه حمل و نقل دیجیتال دعوت به عمل آمده است.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این رقابت به شرکت کنندگان اجازه می دهد که اپلیکیشن ها و خدمات خود را با استفاده از رابط برنامه نویسی کاربردی (API) در اتومبیل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - های متصل به هم شبیه سازی شده، تست و آزمایش کنند.

به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گفته پورشه تیم های حاضر به بیش از 300 منبع داده دسترسی پیدا کرده و در شبیه سازهای محصولات - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پورشه که در این مورد بر مدل Mission E کراس - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - توریسمو تمرکز شده، مجاز به کار خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

آقای Andy Grau مدیر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بخش نوآوری و پروژه رقابت Next OI - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پورشه در این باره گفته:

نسخه اول از این رقابت نشان داد که پذیرش ایده ها و خواسته های جدید از بیرون تا چه حد برای یک شرکت اهمیت دارد. ما قصد داریم اکوسیستم پورشه را با رویدادهایی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مثل رقابت Next OI بیش از پیش گسترش دهیم، به همین جهت در هفته های آتی ما به دنبال همکاری با توسعه دهندگان خواهیم بود.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

بد نیست اشاره - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کنیم در سال 2018 بیش از 1000 توسعه دهنده در نسخه اول رقابت پورشه Next OI شرکت کردند که نتیجه آن تولید 270 اپلیکیشن و سرویس مرتبط با خودروهای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - متصل بود. ایده های مطرح شده عموما با سیستم اینفوتینمنت، مسیریابی، پارک و کنترل شاسی در ارتباط بودند.

آنطور که اعلام شده، پورشه این بار بیشتر به دنبال اپلیکیشن هایی است که با سه فاز اصلی تجربه رانندگی مرتبط هستند؛ این فازها عبارتند از خانه، رانندگی و رسیدن. در واقع هدف از نسخه دوم رقابت پورشه اینست که مشتریان همواره در خانه های متصل، حین حرکت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و رسیدن به مقصد در کانون توجه قرار داشته باشند؛ همچنین کمک به راننده در عوض کردن حالت های حمل و نقل هدف دیگر نسخه دوم از رقابت پورشه Next OI محسوب می شود.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

علاقه مندان به شرکت در رقابت پورشه باید تا 30 آوریل (10 اردیبهشت ماه) اپلیکیشن های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خود را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در اختیار خودروساز آلمانی قرار دهند. تیم برنده این رقابت در اول ژوئن (11 خرداد ماه) مشخص خواهد - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شد. فرصت همکاری با متخصصان پورشه روی پروتوتایپ توسعه یافته یکی از جوایزی است که برای تیم برنده در نظر گرفته شده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone