🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  5. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18479.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ایرانسل محصولات خانه‌هوشمند ارائه کرد

ایرانسل در راستای ارتقای کیفیت زندگی دیجیتال و هوشمند، محصولات خانۀ‌هوشمند را عرضه کرد. محصولات خانه‌هوشمند ایرانسل، با عنوان «خانه‌هوشمند آی‌بان» با کاربرد فناوری اینترنت اشیا، طراحی و عرضه شده است. با استفاده از این محصولات، کاربر ...

ایرانسل در راستای ارتقای کیفیت زندگی دیجیتال و هوشمند، محصولات خانۀ‌هوشمند را عرضه کرد.

محصولات خانه‌هوشمند ایرانسل، با عنوان «خانه‌هوشمند آی‌بان» با کاربرد فناوری اینترنت اشیا، طراحی و عرضه شده است. با استفاده از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر همدان استان همدان - این محصولات، کاربر می‌تواند در هر شرایطی، حتی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر همدان استان همدان - هنگامی که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر همدان استان همدان - در خانه حضور ندارد، محیط خانه خود را با گوشی‌هوشمند مدیریت کند.

محصولات خانۀ‌هوشمند ایرانسل، ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات کشورمان، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر همدان استان همدان - «محمدجواد آذری‌جهرمی» رونمایی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر همدان استان همدان - شد و هم‌اکنون به صورت تجاری عرضه شده و در دسترس عموم قرار دارد.

با استفاده از اپلیکیشن موبایل آی‌بان، ارتباط بین اجزای خانه‌هوشمند از طریق اینترنت وای‌فای و هاب‌مرکزی برقرار می‌شود و کاربر می‌تواند کنترل وسایل برقی خانه را در دست بگیرد. این اپلیکیشن، علاوه بر کنترل و نظارت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر همدان استان همدان - بر خانه، امکاناتی مانند تنظیمات خودکار و برنامه‌ریزی زمانی و دستورات شرطی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

هاب‌مرکزی آی‌بان، با اتصال به اینترنت وای‌فای، امکان کنترل و مدیریت آسان سایر تجهیزات هوشمند آی‌بان را فراهم می‌کند. این هاب، در واقع یک تی‌وی‌باکس قدرتمند است که تلویزیون کاربر را هوشمند کرده و امکان تماشای فیلم، گوش‌دادن به موسیقی و بازی را نیز برای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر همدان استان همدان - او فراهم می‌کند.

همچنین با استفاده از پریز ‌هوشمند، کاربر می‌تواند تمام لوازم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر همدان استان همدان - برقی (پریزی) مانند چای‌ساز، تلویزیون و… را با گوشی‌هوشمند خود، از هر جایی حتی خارج از خانه، خاموش یا روشن کرده و میزان مصرف برق آن‌ها را نیز تحت نظر داشته باشد. سنسور در یا پنجره آی‌بان نیز، کاربر را از عبور و مرور ناخواسته در خانه مطلع می‌کند و کلید‌هوشمند، امکان تنظیم نور خانه و روشن و خاموش کردن چراغ‌ها از راه دور یا نزدیک را برای وی به‌وجود می‌آورد.

خانه‌هوشمند آی‌بان، توسط ایرانسل و با همکاری «شرکت دانش‌بنیان هوش و روان (هیناوا)» عرضه شده و در سه بستۀ مختلف «مدیریت خانۀ‌هوشمند»، «راحتی خانۀ‌هوشمند» و «امنیت خانۀ‌هوشمند»، از طریق بخش محصولات و خدمات دیجیتال وب‌سایت ایرانسل و یا فروشگاه آنلاین ایرانسل قابل تهیه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone