🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  5. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18477.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل جدید اینتل وعده داد: به دوران اوج برمی‌گردیم

مدیرعامل جدید اینتل وعده حل مشکلات فرآیند تولید و بازگشت این تراشه ساز به «جایگاه رهبر بی‌چون و چرای فناوری پردازش» را داد. «پت گلسینگر» (Pat Gelsinger) روز پنج شنبه در کنفرانس مجازی گزارش میزان ...

مدیرعامل جدید اینتل وعده حل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - مشکلات فرآیند تولید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - و بازگشت این تراشه ساز به «جایگاه رهبر بی‌چون و چرای فناوری پردازش» را داد.

«پت گلسینگر» (Pat Gelsinger) روز پنج شنبه در کنفرانس مجازی گزارش میزان درآمدهای اینتل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ این سخنان را به زبان آورد. وی افزود تا زمان ملحق شدنش به این شرکت در اواسط ماه فوریه تصمیمی در مورد واگذار کردن تولید محصولات به شرکت‌های دیگر گرفته نخواهد شد، اما مطمئن است که اینتل به لطف پیشرفت در توسعه لیتوگرافی ۷ نانومتری همچنان اکثر پردازنده‌ها را خودش تولید خواهد کرد.

گلسینگر سابقه فعالیت ۳۰ ساله در اینتل را داشته و پیش از این با سمت مدیرعامل در VMware فعالیت می کرده است. تصمیم گیری‌های اشتباه اینتل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - در فرآیند تولید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - پردازنده‌ها سبب تأخیر در عرضه محصولات مختلف با لیتوگرافی ۱۰ و ۷ نانومتری در سال‌های اخیر شده و به تولیدکنندگانی همچون TSMC و سامسونگ فرصت داده تا انویدیا و رقیب اصلی اینتل یعنی AMD - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - را به چیپ‌های کم مصرف‌تر و قوی‌تر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - مجهز کنند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس

گلسینگر می‌گوید هدف او - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - تنها کم کردن فاصله با تولیدکنندگانی همچون TSMC نبوده و می‌خواهد اینتل را به دوران باشکوه گذشته برگرداند. او در این مورد می‌گوید: «واضح - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - است که ما تنها به کم کردن فاصله علاقه نداریم، ما می‌خواهیم اینتل را به جایگاه رهبر بی‌چون و چرای فناوری پردازش برگردانیم.»

گلسینگر افزود با وجودی که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - اینتل تا حد زیادی از مدل سنتی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - تولید خانگی چیپ‌ها تبعیت خواهد کرد، اما ممکن است تولید برخی محصولات را به شرکت‌های تولیدکننده چیپ واگذار کند. وی افزود اینتل به کمک این رویکرد هیبریدی در تولید محصولات می‌تواند هم به تقاضای بازار پاسخ داده و هم محصولات قدرتمند تحویل خریدار دهد.

باب سوان که ماه آینده میلادی صندلی مدیرعاملی را به گلسینگر تحویل می‌دهد گفت که اینتل مشکلات - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - و نقص‌های فرآیند ۷ نانومتری را برطرف کرده تا از عرضه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - محصولات با این فناوری در سال ۲۰۲۳ اطمینان حاصل شود.

اینتل می‌گوید در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی ۲۰ میلیارد دلار درآمد داشته که از کاهش ۱ درصدی در مقایسه با مدت زمان گذشته در سال ۲۰۱۹ خبر می‌دهد ولی ۲.۵ میلیارد دلار از پیش‌بینی های تحلیلگران وال استریت بیشتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone