🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  3. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18478.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تعویض قطعات گلکسی S21 نیازمند مراجعه به تعمیرکاران مجاز سامسونگ نیست

کانال یوتیوب Hugh Jeffreys گلکسی S21 را کالبدشکافی و میزان تعمیرپذیری آن را ارزیابی کرد. بررسی‌های این کانال نشان داد که برای تعویض قطعات گلکسی S21 نیازی به مراجعه به تعمیرکاران مجاز سامسونگ نیست و ...

کانال یوتیوب Hugh Jeffreys گلکسی S21 را کالبدشکافی و میزان تعمیرپذیری آن را ارزیابی کرد. بررسی‌های این کانال نشان داد که برای تعویض قطعات گلکسی S21 نیازی به مراجعه به تعمیرکاران مجاز سامسونگ نیست و تعویض مادربرد و دوربین خللی در عملکرد موبایل ایجاد نمی‌کند.

Hugh Jeffreys در گذشته گلکسی A51 را کالبدشکافی کرد و متوجه شد که حسگر اثر انگشت آن نیاز به کالیبره کردن با دستگاه مخصوص را داشته و تنها توسط تعمیرکاران مجاز سامسونگ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر الوند استان زنجان - قابل تعویض است. این کانال به سراغ گلکسی S21 رفت تا ببیند سازنده کره‌ای مثل گلکسی A51 تعویض این قطعه و قطعات دیگر را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر الوند استان زنجان - در جدیدترین پرچمدارش سخت کرده یا نه.

یوتیوبر مورد بحث ابتدا مادربرد و همچنین ماژول یک گلکسی S21 را با گلکسی S21 - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر الوند استان زنجان - دیگر تعویض کرد. او برای مقایسه به مشکلات پیش آمده حین تعویض مادربرد آیفون ۱۲ اشاره می‌کند که نمایش خطاهای متعدد چنین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر الوند استان زنجان - کاری را غیرممکن کرده اند. تعویض قطعات در گلکسی S21 نشان داد که تمام دوربین‌ها و همچنین سنسور اثر انگشت بدون نقص کار می‌کنند.

Hugh Jeffreys تعویض باتری گلکسی S21 را به خاطر استفاده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر الوند استان زنجان - از چسب زیاد سخت توصیف می‌کند و همانطور که در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر الوند استان زنجان - ویدیو دیده شد سامسونگ از هیچ گونه نوار جداکننده باتری یا همان pull tab استفاده نکرده است. - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر الوند استان زنجان - باتری آنقدر محکم سر جایش قرار گرفته که یکی از ابزارها - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر الوند استان زنجان - حین جدا کردن باتری شکست، بنابراین تعویض آن توسط کاربر بسیار سخت خواهد بود.

همانطور که ویدیوی کالبدشکافی گلکسی S21 نشان داد، اسکنر اثر انگشت با چسب به نمایشگر چسبیده است، بنابراین به گفته به گفته کانال یاد شده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر الوند استان زنجان - دیگر نیازی به کالیبره کردن همانند اسکنر A51 نداشته و مشکلی در فرآیند تعویض قطعات ایجاد نمی‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone