🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  3. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  4. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18484.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

هواوی رئیس جمهور سابق برزیل را به عنوان مشاور شبکه 5G استخدام کرد

هواوی به تازگی رئیس جمهور سابق برزیل، «میشل تمر» را به عنوان مشاور استخدام کرده تا با نزدیک شدن به مزایده شبکه 5G و به کمک وی، حضورش در بازار این کشور را تضمین کند. ...

هواوی به تازگی رئیس جمهور سابق برزیل، «میشل تمر» را به عنوان مشاور استخدام کرده تا با نزدیک شدن به مزایده شبکه 5G و به کمک وی، حضورش در بازار این کشور را تضمین کند.

مزایده مربوط به شبکه 5G برزیل قرار بود در مارس سال ۲۰۲۰ انجام شود که به علت شیوع ویروس کرونا چنین مزایده‌ای به تعویق افتاد و در ماه‌های اولیه سال جاری میلادی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - صورت می‌گیرد. در دو سال اخیر به علت فشارهای دولت ترامپ، شرکت‌های چینی نتوانستند تجهیزات مخابراتی برخی کشورها را تامین کنند و حالا هواوی می‌خواهد با کمک یک سیاستمدار حضور پررنگی در برزیل داشته باشد.

استخدام میشل تمر، وکیل و رئیس جمهور سابق برزیل توسط این کمپانی چینی در بیانیه‌ای کوتاه تایید شده و هواوی در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - این بیانیه متعهد به - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - شفافیت برای تمام سهامداران شده است.

تمر در گذشته معاون «دیلما روسف»، رئیس جمهور برکنار شده برزیل بود که در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - سال ۲۰۱۶ پس از استیضاح روسف به - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - عنوان رئیس جمهور تا - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - سال ۲۰۱۸ به فعالیت‌هایش ادامه داد. تمر به علت اتهاماتی شامل رشوه و همچنین - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - پولشویی برای مدت کوتاهی در سال ۲۰۱۹ دستگیر شد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستارا استان گیلان

در حالی که استخدام تمر به عنوان مشاور می‌تواند از نظر حقوقی به نفع هواوی باشد، یکی دیگر از فواید چنین کاری نزدیکی این وکیل با رئیس جمهور کنونی برزیل یعنی «ژائیر بولسونارو» است. علاوه بر این موضوع، تمر در کنگره برزیل - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - متحدانی دارد و مسئول انتصاب رئیس آژانس ارتباطات برزیل، «Anatel» بوده که تا نوامبر ۲۰۲۱ در چنین سمتی باقی می‌ماند.

با شروع ریاست جمهور بولسونارو، شاهد تمایل وی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - به جلوگیری از توسعه شبکه‌های موبایل جدید از سوی هواوی در برزیل بودیم که البته دلیل - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - چنین موضوعی، درخواست رئیس جمهور سابق آمریکا یعنی دونالد ترامپ بود.

اواخر سال گذشته میلادی معاون رئیس جمهور برزیل، «همیلتون مورائو» به این موضوع اشاره کرد که با ممنوعیت هواوی، هزینه‌های توسعه شبکه 5G در این کشور افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. حالا باید منتظر ماند و دید استخدام جدید هواوی می‌تواند باعث تغییر وضعیتش در برزیل شود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone