🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  3. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18491.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل ویمو: تکنولوژی خودران تسلا به بن بست می‌رسد

«ایلان ماسک» مدیر عامل کمپانی تسلا بارها اعلام کرد که با کامل شدن فناوری خودران تنها دو سال فاصله دارند، حال مدیرعامل کمپانی ویمو که از زیرمجموعه‌‌های گوگل محسوب می‌شود اعلام کرد کمپانی تسلا را ...

«ایلان ماسک» مدیر عامل کمپانی تسلا بارها اعلام کرد که با کامل شدن فناوری خودران تنها دو سال فاصله دارند، حال مدیرعامل کمپانی ویمو که - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - از زیرمجموعه‌‌های گوگل محسوب می‌شود اعلام کرد کمپانی تسلا را به عنوان یکی از رقبای خود قبول ندارد و تکنولوژی این کمپانی به بن بست خواهد خورد.

«جان کرافچیک» مدیر عامل کمپانی ویمو به تازگی طی مصاحبه‌ای عنوان کرد که تسلا را به عنوان یکی از رقیب‌های شرکتش قبول ندارد و بعید به نظر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌رسد که استراتژی فعلی تسلا منجر به تولید تکنولوژی خودران - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - شود. او در همین رابطه گفت: «ویمو در حال تولید یک سیستم رانندگی کاملاً مستقل است در حالی که تسلا یک کمپانی خودروساز است و در حال توسعه یک سیستم کمک راننده است.»

از سویی دیگر به عقیده ماسک، این دو فناوری در یک زنجیره قرار دارند. حالا برنامه او این است که نرم - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - افزار خودران تسلا را - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - به تدریج و تا حدی تقویت کند تا بتواند بدون هیچگونه نظارت انسانی به کار خود ادامه دهد هرچند از نظر کرافچیک این موضوع واقع بینانه نیست.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان

مدیرعامل ویمو در ادامه عنوان کرد این موضوع که با توسعه یک سیستم کمک راننده بتوان به یک سیستم رانندگی کاملا مستقل رسید یک تصور غلط است. او همچنین در ادامه به سنسورهای تکنولوژی وایمو اشاره کرد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - که از نظر استحکام و دقت کیفیت بهتری نسبت به سایر تولیدکنندگان دارد.

در این بین تسلا برای توسعه فناوری کاملاً خودران خود تلاش زیادی می‌کند. از سال ۲۰۱۶، تسلا اقدام به فروش خودروهایی با مجموعه‌ای از دوربین‌ها، رادار و سایر سخت‌افزارهایی کرد که قرار است در نسخه‌ی آینده نرم‌افزار کارکرد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - بسیار بالاتری پیدا کنند. ماسک ابتدا پیش بینی کرده بود که - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - این تکنولوژی تا سال ۲۰۱۸ آماده باشد، اما بارها و بارها مجبور شد جدول زمانی آن را به عقب بیاندازد.

سرانجام تسلا در اکتبر سال گذشته نسخه بتای نرم افزار کاملاً خودران خود را برای گروه منتخبی از مشتریان منتشر کرد اما این نرم افزار به وضوح برای انتشار گسترده آماده نبود. البته - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - تسلا در تلاش است تا این مشکلات را برطرف - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - کند و به مرور زمان نرم افزار را بهبود بخشد.

اما مدیران ویمو از سال‌ها قبل مخالفت خود را با تکنولوژی خودران تسلا عنوان کرده‌اند و معتقدند که انتقال از سیستم کمک راننده به یک سیستم کاملاً بدون راننده با - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - خطرات زیادی همراه است.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان

بنابر گفته کرافچیک مسائل فنی نرم‌افزار خودران ویمو تا حد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - زیادی به اتمام رسیده و اکنون - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - تمرکز خود را بر روی پیمایش آن گذاشته‌اند. در همین حال ماسک روش ویمو را به عنوان یک راه حل کاملاً تخصصی قبول ندارد و آن را رد کرده است.

با وجود شکست های مکرر در پیش بینی‌های گذشته، ماسک همچنان اصرار دارد که فناوری کامل خودران تسلا نزدیک به انتشار است. صحت این تئوری‌ها طی دو سال آینده مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone